Veel dank !!
<KNIP>
Moderator: Moderator Team
-
ManiaK
- Berichten: 2396
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Re: <KNIP>
Wij bieden bij dit soort vragen geen ondersteuning.
Daarom gaat dit topic in de prullenbak en op slot
Daarom gaat dit topic in de prullenbak en op slot
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================