Complimenten!
Moderator: Moderator Team
-
Complimenten!
Ik wil eigenlijk alleen maar even mijn waardering uitspreken voor de bouwers van Spotnet. Geweldig!
Als oud FTD-gebruiker zie ik dat de functionaliteit van SpotNet steeds meer gaat lijken op FTD.
Ik ben ook zeer tevreden over de snelle en nuttige updates. Dank voor al het werk!
Alleen heel erg jammer (maar ik vrees dat dit niet uit te roeien is) zijn de negatieve reacties en ordinaire scheldpartijen. Beste mede-downloaders; realiseeer je nu toch eens wat een prachtig programma dit is om van alles en nog wat, snel en probleemloos binnen te halen. En wat zou het vervelend zijn als de bouwers genoeg krijgen van die ruzies en de stekker er uit trekken!
Als oud FTD-gebruiker zie ik dat de functionaliteit van SpotNet steeds meer gaat lijken op FTD.
Ik ben ook zeer tevreden over de snelle en nuttige updates. Dank voor al het werk!
Alleen heel erg jammer (maar ik vrees dat dit niet uit te roeien is) zijn de negatieve reacties en ordinaire scheldpartijen. Beste mede-downloaders; realiseeer je nu toch eens wat een prachtig programma dit is om van alles en nog wat, snel en probleemloos binnen te halen. En wat zou het vervelend zijn als de bouwers genoeg krijgen van die ruzies en de stekker er uit trekken!
-
- Usenet: XSNews
Re: Complimenten!
goed verwoord, hier ben ik helemaal mee eens. Het programma word steeds beter, overzichtelijker, sneller en stabieler kan zeggen dat ik er zeer tevreden over ben
-
- Usenet: Usenet4U
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 62
klopt george....Gelukkig kun je nu een spot melden en wordt hij ( verwijderd ), alleen jammer dat er altijd mensen bij zijn die negatieve reacties plaatsen en ordinaire scheldpartijen veroorzaken...hopelijk worden die zoals bij ftd op deze server niet meer toegelaten.... 

-
- Usenet: I-Telligent
-
- Usenet: xs news
- Internet: upc
Gewoon overheen lezen....sommige mensen hebben geen fatsoensnorm en begrijpen niet hoe blij ze moeten zijn met programma's zoals dit, ftd was mooi ,maar dit kan nog veel mooier worden

-
- Usenet: PowerNews
- Internet: Online
mensen gaan schelden en tieren omdat ze weten dat reacties niet gemodereerd worden. bij ftd zag je dat hier altijd op gelet werd maar op spotnet niet, daardoor gaan mensen zich aso gedragen
-
-
- Usenet: XsNews
ook van hier uit mijn complimenten over spotnet... als ik eerlijk moet zijn, ik kan nu al niet meer zonder en voel me al aardig ingeburgerd net als bij FTD... ook het posten heb ik weer onder de knieen... Ga zo door and make me happy hahaha
btw:ik weet niet of het al eens is gevraagd aangezien er zoveel topics en posts zijn om helemaal door te kappen maar me vraag was, is er geen mogelijkheid om de optie EDIT en DELETE aan je comments toe te voegen, het word zo een zooitje steeds.. dus het zou fijn zijn als jeje eigen comment kon aanpassen met andere woorden... tis maar een tip
keep up the good work!!!
btw:ik weet niet of het al eens is gevraagd aangezien er zoveel topics en posts zijn om helemaal door te kappen maar me vraag was, is er geen mogelijkheid om de optie EDIT en DELETE aan je comments toe te voegen, het word zo een zooitje steeds.. dus het zou fijn zijn als jeje eigen comment kon aanpassen met andere woorden... tis maar een tip

keep up the good work!!!
-
Er kan gekeken worden of dit verzoek al eerder gedaan is. Zie de Spotnet - Feature Requests.
Als dit niet zo is kan een nieuw verzoek geplaatst worden.
Als dit niet zo is kan een nieuw verzoek geplaatst worden.
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49