Ervaringen & Discussie: Hitnews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Black Farmer
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 feb 2011, 20:47
Answers: 0
Usenet: Hitnews en Astraweb

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#81

Bericht door Black Farmer »

tator schreef:Hallo,

kan iemand op z'n jip en janneke manier uitleggen over de database van Wolf (heb ik inmiddels gedownload)
Zie viewtopic.php?f=3&t=2076&p=18002&hilit= ... 7+4#p18002
Gebruikersavatar

boss
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 mar 2011, 14:57
Answers: 0
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo
Locatie: Omgeving Den bosch
Leeftijd: 40
Contacteer:

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#82

Bericht door boss »

Netwerk Status


Via deze pagina houden we u op de hoogte van eventuele storingen.

10-04-2011
Het lijkt erop dat er geen headers meer binnenkomen. Er wordt aan dit probleem gewerkt.
Excuses voor het ongemak.

Al enige tijd zijn er problemen met de snelheid van oudere posts (ouder dan ongeveer 120 dagen). Hoewel er nog steeds druk gewerkt wordt aan een definitieve oplossing hebben we een tijdelijke oplossing uitgerold waardoor foutmeldingen voorbij moeten zijn en de snelheid al verbeterd is. We verwachten binnen enkele dagen een definitieve oplossing.
Excuses voor het ongemak.

Black Farmer
Berichten: 13
Lid geworden op: 28 feb 2011, 20:47
Answers: 0
Usenet: Hitnews en Astraweb

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#83

Bericht door Black Farmer »

Kreeg deze mail van hitnews

Hallo

Het spijt me dat ik zo laat reageer, maar de supportsyteem had een probleem met het versturen van de mail

Zou je de aantal headers bij server instellingen op 100000 zetten.

Best regards,

Support Team

Maar werken doet het nog niet :twisted:

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#84

Bericht door hjvbft »

Het header probleem word op de Hitnews status pagina gemeld.
Edit: Het probleem is opgelost.
Laatst gewijzigd door hjvbft op 11 apr 2011, 14:17, 1 keer totaal gewijzigd.

mickeyzoe
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mar 2011, 19:31
Answers: 0
Usenet: hitnews
Internet: tele2

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#85

Bericht door mickeyzoe »

Heb mail gehad van hitnews
Headers op 100000 zetten en het werkt weer :D
Gebruikersavatar

verkaik
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:43
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#86

Bericht door verkaik »

klein vraagje werkt Hitnews nou goed samen met spotnet ?? want ik wil namelijk mij gaan aan melden bij hun .of zijn er nog ploblemen tussen spotnet en hitnews ..??
graag reactie..en als ik specifieks moet doen in de instellingen van spotnet dan graag duidelijke uitleg

alvast bedankt

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#87

Bericht door hjvbft »

Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.

Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft.
Uitleg Hitnews
Gebruikersavatar

verkaik
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:43
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#88

Bericht door verkaik »

hjvbft schreef:Hou er rekening mee dat Hitnews een header retentie heeft van ongeveer 30 dagen.
Spots ouder dan 30 dagen zijn hierdoor zonder het gebruik van de database van een andere server niet zichtbaar in Spotnet. Het vragen/verwijzen/aanbieden van database bestanden via dit forum (ook via PB) is niet toegestaan.

Het is makkelijker om een andere server te gebruiken die een betere header retentie heeft.
Uitleg Hitnews
welke raad je mij aan ??? of meerdere

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#89

Bericht door hjvbft »

start off-topic
Ligt eraan wat je belangrijk vind. Er zijn diverse servers die goed werken met spotnet.
Er zijn echter verschillen in retentie, prijs, snelheid, anoniem of x-trace enz.
Een goedkope oplossing is LightningUsenet (€ 3,00 p.m) voor downloaden en uploaden.
Reden: LightningUsenet mist een deel (Eweka berichten) van de headers/reacties.
Met een blockaccount van Blocknews ((5GB = $2.75/ 25 GBs = $8.50) gebruik de us server)) voor de headers.
Reden: Als deze alleen voor de header word gebruikt kan dit account lang gebruikt worden.
De eu server mist een deel van de oude headers.

Er kan ook een block account van Astraweb gebruikt worden (25 GB voor $10).
Of Supernews voor €6.99 p.m met een betere retentie dan LightningUsenet.
Er staan nog meer servers in Spotnet - Ervaringen & Discussie: Providers.
eind off-topic
Gebruikersavatar

verkaik
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:43
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Hitnews

#90

Bericht door verkaik »

oke bedankt voor de info ..toch vreemd dat er geen oplossing om met hitnews meer header retentie kan dan 30 dagen.
zie dat er bij de meeste wel een oplossing meestal is dat je bijna terug kan tot 2009 ?? moet toch een mogelijk zijn???
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer