(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Hukelfrukel
Answers: 0
Usenet: Extremeusenet
Internet: Ziggo

Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi

Bericht door Hukelfrukel »

Na het restarten van mijn systeem startte ik Spotnet weer op, en de automatische upgrade was weer terug. Nu is er versie 133 en die werkt wel naar behoren tot nu toe. Even verscheen het bericht "wachten" in beeld maar daarna begon de download. Wellicht kan je proberen of deze versie voor jou ook werkt?
Als het werkt, repareer het niet.

maslov

Bericht door maslov »

Bedankt voor de terugkoppeling! Ik denk dat versie 133 bij mij ook wel werkt op mijn PC maar niet met een koppeling naar SABnzbd naar mijn NAS. Dat moet nu NZBGet zijn. Op de NAS moet ik dat apart installeren en instellen, op de PC gaat dat automatisch "onderhuids" bij Spotnet. Ik wil echter het downloaden op de NAS doen met SABnzbd omdat ik dan de PC uit kan zetten.

Voorlopig blijf ik maar op Spotnet 1.8. :(

motto

Bericht door motto »

Hukelfrukel schreef:Welke formulering heb je het over? Ik ben nooit onbeleefd geweest naar mijn mening.
Dit was je eerste bericht:
Hukelfrukel schreef:Er is vandaag een nieuwe versie van spotnet 2 geinstalleerd, na de installatie heb ik spotnet opnieuw opgestart maar sindsdien blokkeert spotnet de webinhoud en kan ik geen pagina meer bezoeken. Ik ben daar achtergekomen omdat, toen spotnet was afgesloten, de webinhoud wel beschikbaar was. Kennelijk is er iets goed mis met deze versie. Verder heb ik een abonnement bij extremeusenet van 6 mb maar spotnet haalt nu maar 3,5 mb. Ik gooi spotnet 2 er af en installeer de oude versie maar weer.

:evil: :evil:
Dit was je derde bericht:
Hukelfrukel schreef:Leuk weer hoor.
Sinds de nieuwe upgrade hebben al mijn downloads de statie "wachten". Wat is hiervoor de oplossing?

Aanbeveling voor de volgende upgrade: maak het, maar maak het niet stuk! :evil:
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik vind dit niet echt vriendelijk overkomen. Maar goed, we hoeven hier verder geen welles-nietes discussie van te maken. Je mag het met me oneens zijn.

Alex31

Bericht door Alex31 »

Hier ook versie 133
Met het bijwerken van spots krijg ik een pop up met de volgende melding: MoveNext: Error during query executing :(

Ruudjuh1972

Bericht door Ruudjuh1972 »

Hier no problems tot nu toe, altijd keurig update gedaan al vanaf één van de eerste versies,,,nu 133 gaat prima :goed:

-- [bericht automatisch samengevoegd - 16 okt 2015, 22:48] --

Wel beetje jammer van SABNzb dat ging opzich ook aardig en werkte ook altijd prima

Hukelfrukel
Usenet: Extremeusenet
Internet: Ziggo

Bericht door Hukelfrukel »

motto schreef:
Hukelfrukel schreef:Welke formulering heb je het over? Ik ben nooit onbeleefd geweest naar mijn mening.
Dit was je eerste bericht:
Hukelfrukel schreef:Er is vandaag een nieuwe versie van spotnet 2 geinstalleerd, na de installatie heb ik spotnet opnieuw opgestart maar sindsdien blokkeert spotnet de webinhoud en kan ik geen pagina meer bezoeken. Ik ben daar achtergekomen omdat, toen spotnet was afgesloten, de webinhoud wel beschikbaar was. Kennelijk is er iets goed mis met deze versie. Verder heb ik een abonnement bij extremeusenet van 6 mb maar spotnet haalt nu maar 3,5 mb. Ik gooi spotnet 2 er af en installeer de oude versie maar weer.

:evil: :evil:
Dit was je derde bericht:
Hukelfrukel schreef:Leuk weer hoor.
Sinds de nieuwe upgrade hebben al mijn downloads de statie "wachten". Wat is hiervoor de oplossing?

Aanbeveling voor de volgende upgrade: maak het, maar maak het niet stuk! :evil:
Het kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik vind dit niet echt vriendelijk overkomen. Maar goed, we hoeven hier verder geen welles-nietes discussie van te maken. Je mag het met me oneens zijn.
Er staat geen onbeleefd woord in de reacties die ik gegeven heb. Onbeleefd is bijvoorbeeld als ik u een klootzak of lul zou noemen, hetgeen ik niet prefereer. Als er iets staat waar u het niet mee eens bent dan is dat niet bij voorbaat onbeleefd. Wellicht zijn de opmerkingen wat kritisch bedoeld maar bedenk dan dat kritiek opbouwend bedoeld kan zijn en als u niet tegen kritiek kunt dan dient u zich vooral ervan te onthouden het wel aan anderen te geven. Ook deze reply zal denk ik door u weer worden opgevat als onbeleefd maar dat is dan geheel aan u.

Gelukkig mag ik nog wel een eigen mening hebben, daar zijn we het dan wel over eens. :lol:
Als het werkt, repareer het niet.

tazzy
Usenet: sunny
Internet: telfort

Bericht door tazzy »

ik werk met windows 10 en moet zeggen spotnet is een drama in win 10, waarom? database update duurt een uur minimaal, en dat is telkens als je m opstart, ik heb de nieuwste versie gedownload zelfde probleem, dus ik dacht ga terug naar 8.1 maar daar krijg je veel foutmeldingen en het zijn allemaal rare tekens dus niet te lezen wat het probleem is. ik win8 had ik nooit problemen maar in 10 is het een drama.is spotnet wel geschikt voor win 10?

mesa57
Moderator Team Lid

Bericht door mesa57 »

Er zijn diverse mensen die zowel spotnet V2 als spotnet 1.8.4.3 onder windows 10 gebruiken.

tazzy
Usenet: sunny
Internet: telfort

Bericht door tazzy »

er is dan tog iets niet goed want sinds ik in win 10 spotnet gebruik duurt het dik uur voor hij de data base geleden heb

Seriefreak
Usenet: Sunnyusenet
Internet: Zeelandnet

Bericht door Seriefreak »

Na de update van afgelopen zondag kan ik helemaal niets meer met de nieuwe spotnet.
Alleen maar foutmelding dat er problemen zijn met de usenetserver.
Als ik alles opnieuw probeer en opnieuw instel dan krijg ik de melding gebruikersnaam en/of wachtwoord zijn niet goed.

Nieuwe spots komen ook sindsdien niet meer binnen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer