Ervaringen & Discussie: Eweka
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: Eweka
Versie 4.3.2 build 4964 maar ik denk dat de versie geen invloed heeft. Mijn neef had een nieuwere versie en dat hielp en die hebben we verwijderd en toen ook deze er opgezet en het bleef goed werken.
Ik heb het toen ook gedaan en het werkt, geen 502 meldingen meer.
Hoe het werkt weet ik niet.
Ik gebruik het verder niet
Ik heb het toen ook gedaan en het werkt, geen 502 meldingen meer.
Hoe het werkt weet ik niet.
Ik gebruik het verder niet
-
Re: berichtje plaatsen met eweka
Voor de gene die met spotnet problemen hebben zoals inloggen,geen berichtje of dankje kunnen plaatsen.
KIJK ook naar de instellingen van je virusscanner dat wil ook wel een wat tegen houden. Of zet je virusscanner maar eens even uit.
Mijn payserver is Eweka,of dit ook bij andere werkt ??
Zo werkt het bij mij, spotnet deinstalleren alles. Zet er een nieuwe spotnet, spotnet 1560 de standaard versie
vul de gegevens in:
*Eweka
*sslreader.eweka.nl
*563 (SSL)
*verbinding 8
*Gebruikersnaam xxxxxx
*Wachtwoord xxxx
Verbinden
Wachten dat de updates binnen zijn Spotnet afsluiten.
Dan installeer Spotnet FTD looks v6 Unattended of een andere naar keuze over de andere heen.
Ga naar Organiseren/map en zoekopties/weergaven/ga naar verborgen bestanden mappen en stations weergeven, druk op toepassen oke
Nu de server instellingen.
Wil je servers xml gaan bewerken. Ga naar serverxml rechtermuis eigenschappen/ Alleen=lezen wegvinken/toepassen/ok
Ben je klaar met bewerken van serverxml weer aanvinken toepassen ok klaar
<Spotnet>
<Server Type="Headers"textnews.news2.neva.ru" Username="xxxx" Password="xxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.100" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="563" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="xxxxxx" Password="xxxxxx" Port="563" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Vul bij de kruisjes je eigen gegevens in
Als het goed is heb je nu rond de 361.500
Veelplezier
KIJK ook naar de instellingen van je virusscanner dat wil ook wel een wat tegen houden. Of zet je virusscanner maar eens even uit.
Mijn payserver is Eweka,of dit ook bij andere werkt ??
Zo werkt het bij mij, spotnet deinstalleren alles. Zet er een nieuwe spotnet, spotnet 1560 de standaard versie
vul de gegevens in:
*Eweka
*sslreader.eweka.nl
*563 (SSL)
*verbinding 8
*Gebruikersnaam xxxxxx
*Wachtwoord xxxx
Verbinden
Wachten dat de updates binnen zijn Spotnet afsluiten.
Dan installeer Spotnet FTD looks v6 Unattended of een andere naar keuze over de andere heen.
Ga naar Organiseren/map en zoekopties/weergaven/ga naar verborgen bestanden mappen en stations weergeven, druk op toepassen oke
Nu de server instellingen.
Wil je servers xml gaan bewerken. Ga naar serverxml rechtermuis eigenschappen/ Alleen=lezen wegvinken/toepassen/ok
Ben je klaar met bewerken van serverxml weer aanvinken toepassen ok klaar
<Spotnet>
<Server Type="Headers"textnews.news2.neva.ru" Username="xxxx" Password="xxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.100" Username="xxxxx" Password="xxxxx" Port="563" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="xxxxxx" Password="xxxxxx" Port="563" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Vul bij de kruisjes je eigen gegevens in
Als het goed is heb je nu rond de 361.500
Veelplezier

-
Re: berichtje plaatsen met eweka
De server textnews.news2.neva.ru doet het niet.
Gebruik de server textnews.eweka.nl en vul de inloggegevens van Eweka in.
Gebruik de server textnews.eweka.nl en vul de inloggegevens van Eweka in.
Re: [probleem] aantal spots?? zeer laag laatste dagen
ik plaats dit topic even bij de eweka collega´s. Thanks for update Mikey!
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
weinig spots per dag
- Windows versie: windows 7 64 bit
Usenet Provider:eweka
Internet Provider:ziggo
Wanneer ontstond het probleem?geen problemen
Spotnet versie: 15.6
Met welk programma download je:grabbit
Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?
Wat is het probleem?
weet iemand hoe dat kan.
verder geen probleem met spotnet ,openen /downloaden alles gaat goed , alleen zo weinig spots per dag.
hier mijn server instellingen voor eweka wat goed werkt.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.100" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.100" Username="xxxxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="xxxxxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
Re: weinig spots per dag
Dat had ik ook bij Eweka,maar nu ik het zo heb staan gaat het goed,dus gewoon je gegevens in vullen van Eweka.
<Server Type="Headers" Server="newsreader5.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader5.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="newsreader5.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader5.eweka.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.88.18" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
- Internet: ziggo
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Zo veel lieve mensen die gereageerd hebben, die kan ik niet allen persoonlijk bedanken, maar......
het advies helpt wél!!! De rus vervangen door texteweka en het loopt nu als een zonnetje!!
_0_ _0_ _0_
het advies helpt wél!!! De rus vervangen door texteweka en het loopt nu als een zonnetje!!
_0_ _0_ _0_
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
* Spotnet 1.7.4 * Win 7 SP1 * 64bits * UPC * EWEKA SSL * Newsleecher *
-
Bij mij ook te weinig spots.
Wat moet server.xml nu zijn? Ik lees iedere keer iets anders?
Dit is de mijne:
Alles werkt naar behoren, maar inderdaad veel te weinig spots. Sinds gisteren maar 60 stuks.
Downloaden doe ik niet met spotnet. Wie weet er nu precies wat goed is?
Wat moet server.xml nu zijn? Ik lees iedere keer iets anders?
Dit is de mijne:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="81.171.64.101" Username="X" Password="X" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="81.171.64.101" Username="X" Password="X" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="81.171.64.101" Username="X" Password="X" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Downloaden doe ik niet met spotnet. Wie weet er nu precies wat goed is?
-
- Internet: casema
Ik ben nu al dagen bezig om een spot te plaatsen(iets wat voorheen bij FTD een stuk makkelijker ging).
Maar wat ik ook doe(spotnet al zo'n 50 keer opnieuw geinstalleerd) ik krijg bij het aanmelden van een spot steeds de zelfde venster: "Kan spot niet toevoegen?
Details: "kan de server niet bereiken.Probeer het later nog eens!
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd
Verdere info: Eweka
Ik hoop een juiste oplossing te krijgen..................Groet Boaz
Maar wat ik ook doe(spotnet al zo'n 50 keer opnieuw geinstalleerd) ik krijg bij het aanmelden van een spot steeds de zelfde venster: "Kan spot niet toevoegen?
Details: "kan de server niet bereiken.Probeer het later nog eens!
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd

Verdere info: Eweka
Ik hoop een juiste oplossing te krijgen..................Groet Boaz