mesa67, goed van jou ;o))
kun je me nu ook vertellen wanneer ik de lotto win?

Moderators: Supporters, Moderator Team
Misschien handig om te updaten naar versie 2.0.0.130, laatste versie.MrChucky schreef:Goedemorgen Spotnetters,
Maak al een tijdje gebruik van Spotnet 2.0 en dit beviel prima tot vanochtend.
De database is nu geupdate maar als ik een willekeurige post aanklik krijg ik de melding
CurrentOnDispatcherUnhandledException: Toegang tot het pad C:\Users\Danny\Appdata\Local\Temp\/AwesomiumCache/\Cache is geweigerd.
Gebruik Spotnet 2.0.0.114 zonder plugins.
Heeft iemand een idee ?
op de download die je ziet klik je eens met rechtermuisknop op, kies daar eens geavanceerd en kijk eens of deze niet in de pauze stand staat. Vink anders daar de download AAN en klik op resume.coelho schreef:Sinds de nieuwe update naar de nieuwe nzb software (ik draai nu versie 2.0.0.130) blijven toegevoegde downloads op WACHTEN staan. Er komt dus niks meer binnen. Suggesties/oplossingen?
Heb alle mappen eerst verwijderd en opnieuw geinstalleerd, na ingeven van Usenet prodider krijg ik gelijk weer dezelfde foutmelding. Kon nog wel upgraden naar 2.0.0.130 maar met zelfde melding, Nog andere ideeen ?Ruudjuh1972 schreef:Misschien handig om te updaten naar versie 2.0.0.130, laatste versie.MrChucky schreef:Goedemorgen Spotnetters,
Maak al een tijdje gebruik van Spotnet 2.0 en dit beviel prima tot vanochtend.
De database is nu geupdate maar als ik een willekeurige post aanklik krijg ik de melding
CurrentOnDispatcherUnhandledException: Toegang tot het pad C:\Users\Danny\Appdata\Local\Temp\/AwesomiumCache/\Cache is geweigerd.
Gebruik Spotnet 2.0.0.114 zonder plugins.
Heeft iemand een idee ?![]()
Of alles eraf halen incl. je verborgen mappen ook bij C:\Users\(NAAM)\AppData\Local\Spotnet
en C:\ProgramData\Spotnet,
daar de twee locaties map Spotnet verwijderen, vergeet in C:\ProgramData\Spotnet niet even je database te kopieren (2 bestanden).
Na het herinstalleren van Spotnet en je account van je provider erin te hebben gezet kopieer je de 2 database bestanden weer naar de map C:\ProgramData\Spotnet.
Die pauzestand had ik al bekeken. Van die oranje knop wist ik niet en dat was de oplossing. Blijkbaar staat dat standaard op oranje na installeren, althans bij mij. Het werkt weer, thanks!Ruudjuh1972 schreef:op de download die je ziet klik je eens met rechtermuisknop op, kies daar eens geavanceerd en kijk eens of deze niet in de pauze stand staat. Vink anders daar de download AAN en klik op resume.coelho schreef:Sinds de nieuwe update naar de nieuwe nzb software (ik draai nu versie 2.0.0.130) blijven toegevoegde downloads op WACHTEN staan. Er komt dus niks meer binnen. Suggesties/oplossingen?
check ook even of deze op groen staat zie afbeelding
misschien helpt dat, verder misschien wachten op meer reacties
Succes
Ik heb dit opgelost met het volgende artikel:tomwelters schreef:Ik heb sinds kort spotnet 2.0. Ik krijg bij geen enkele spot reacties te zien. Ook als ik op reacties verversen klik download hij geen reacties. Ik heb mijn database bestanden al een keer verwijderd zodat spotnet alles opnieuw heeft gedownload. Wie kan mij helpen?
Ik heb dit opgelost met het volgende artikel:tomwelters schreef:Ik heb sinds kort spotnet 2.0. Ik krijg bij geen enkele spot reacties te zien. Ook als ik op reacties verversen klik download hij geen reacties. Ik heb mijn database bestanden al een keer verwijderd zodat spotnet alles opnieuw heeft gedownload. Wie kan mij helpen?