KPN: Oeps, Geen toegang

Moderator: Moderator Team

DoubleD
Answers: 0
Internet: kpnplanet

Re: Oeps, Geen toegang

Bericht door DoubleD »

@kopernek dank voor je snelle reactie, ik heb de aanpassing gedaan:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.kpnplanet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.kpnplanet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Toch als ik met Grabit aan het downloaden ben en Spotnet wil openen / opstarten, dan krijg ik de mededeling: "Kan geen verbinding maken" - "Geen toegang".

Als ik Grabit uitzet en dan Spotnet opstart gaat het wel goed...

Waar kan dit mee te maken hebben?

ManiaK

Re: KPN: Oeps, Geen toegang

Bericht door ManiaK »

@kerijaan, heb je KPN? Lees dan even dit topic goed door. Alles wat je moet doen staat hier omschreven.

@DoubleD. KPN staat max 4 connecties toe, als je grabit en spotnet tegelijkertijd gebruikt, ga je over deze limiet heen
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

ManiaK

Bericht door ManiaK »

Ik heb voor de vindbaarheid van dit topic het woord "KPN" toegevoegd aan het onderwerp.
Aangezien door meerdere mensen aangeven is dat Spotnet icm KPN door het veranderen van hun servers.xml bestand weer werkt, zet ik dit topic op opgelost.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

DoubleD

Bericht door DoubleD »

@MariaK dank voor het antwoord!

kerijaan

Bericht door kerijaan »

Sorry Maar Dat Zegt Mij Helemaal Niets ik Gebruik Alleen maar Spotnet.Wat Dat Aangaat Ben ik Nog Niet Zo Handig.Als iemand Het Even Goed Wil Uitleggen Heb ik Ook Weer Spotnet.BVD

jeffrey_rullez
Usenet: KPN
Internet: KPN

Bericht door jeffrey_rullez »

Medestrijders!

Bij mij doet ie het weer dmv het aanpassen van de Server.xml

Bedankt Helden! Top

Groetjes Simone! :thanks:

kopernek
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: Oeps, Geen toegang

Bericht door kopernek »

DoubleD schreef:@kopernek dank voor je snelle reactie, ik heb de aanpassing gedaan:

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.kpnplanet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.kpnplanet.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Toch als ik met Grabit aan het downloaden ben en Spotnet wil openen / opstarten, dan krijg ik de mededeling: "Kan geen verbinding maken" - "Geen toegang".

Als ik Grabit uitzet en dan Spotnet opstart gaat het wel goed...

Waar kan dit mee te maken hebben?
@DoubleD dit is voor u de juiste insteling voor als je grabit en spotnet tegelijkertijd gebruikt

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Laatst gewijzigd door kopernek op 08 jul 2011, 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.

kerijaan

Bericht door kerijaan »

Oke Het is Mij Ook Geluk Hij Doet Het Weer.

kopernek
Usenet: kpn
Internet: kpn

Bericht door kopernek »

MariaK schreef:@kerijaan, heb je KPN? Lees dan even dit topic goed door. Alles wat je moet doen staat hier omschreven.

@DoubleD. KPN staat max 4 connecties toe, als je grabit en spotnet tegelijkertijd gebruikt, ga je over deze limiet heen
sorry maar wat u hier aan geeft klopt niet daarom heeft kpn de texs server in het leven geroepen

als je grabit en spotnet tegelijkertijd gebruikt zal je met de tex server van kpn moeten werken
in mijn vorgige post staat de juiste instelling
en de max 4 klopt ook niet

DoubleD

Bericht door DoubleD »

@kopernek, ik heb al je voorstellen verwerkt:

<Spotnet>
</Spotnet>

Toch lukt het niet om beide: Grabit en Spotnet gelijktijdig te gebruiken. Als ik Grabit afsluit, kan ik wel Spotnet gebruiken. Heb ik Grabit aan, dan krijg ik bij Spotnet het bericht: "Kan geen verbinding maken" - ''Geen toegang ''.

Dit is natuurlijk niet optimaal, weet iemand hier een oplossing voor?

Alvast bedankt.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer