Ook dit heb ik gedaan. maar krijg dur geen muziek uit steeds weer verkeerd ww of pwTiswa schreef:@Moonlight, Als je een email-adres van ziggo hebt wat eindigt op home.nl, dan moet je dus je newsserver ook als zodanig instellen. Dus news.home.nl
Ervaringen & Discussie: Ziggo
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
-
ik gebruik het wachtwoord en gebruikersnaam wat ik van ziggo heb gekregen om in te loggen!!! heb een ww en een pwm@rolo schreef:Dit was mijn instelling en dat werkte perfect zie eigenlijk geen verschil met die van jou.Moonlight schreef:Heb tot nu toe zo,n beetje alles geprobeert, dit veranderd ,dat veranderd, nou schiet mij maar lek hij doet het niet,m@rolo schreef:Als je als server "news.ziggo.nl" gebruikt moet je als Username : je email adres "******** @ziggo.nl" gebruiken en voor het Wachtwoord : het wachtwoord dat je hier voor gebruikt
Dus hetzelfde email adres en wachtwoord dat je voor je webmail gebruikt.
mail adres zus, mail adres zo,wachtwoord idem, nou hier werkt het Niet jammer
Provider : Ziggo
Gebruikersnaam : hoofd email adres
Wachtwoord : van hoofd email adres
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxx@ziggo.nl" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxx@ziggo.nl" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="news.ziggo.nl" Username="xxxxxx @ziggo.nl" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Je moet niet je gebruikersnaam/wachtwoord gebruiken waar mee je inlogt op mijnziggo waar je bv. Je factuuroverzicht en mijn producten kunt bekijken. Had op een forum gelezen dat men deze gebruikte en dat werkt niet.
-
Kennelijk moet ik hier zijn met mijn probleem: 428 Authenticity rejected
Ziggo is mijn provider en geeft op haar website exact aan welke gegevens moeten worden ingevuld bij het downloaden van nieuwsgroepen.
Bij Spotnet noch bij Spotlite levert dit iets op (behalve bij Spotnet de mededeling dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet klopt). Spotlite doet helemaal niets.
Ik heb het internet afgestruind op zoek naar een oplossing en heb het hierboven beschreven probleem vaker voorbij zien gaan. De voorgestelde oplossingen (en dat waren er niet veel) werkten geen van allen.
Wat moet ik nou doen??? FTD gestopt, Spotnet noch Spotlite krijg ik aan de praat. Heeft Brein toch gewonnen????
Ik ben erg nieuwsgierig naar een oplossing!
Ziggo is mijn provider en geeft op haar website exact aan welke gegevens moeten worden ingevuld bij het downloaden van nieuwsgroepen.
Bij Spotnet noch bij Spotlite levert dit iets op (behalve bij Spotnet de mededeling dat de gebruikersnaam of het wachtwoord niet klopt). Spotlite doet helemaal niets.
Ik heb het internet afgestruind op zoek naar een oplossing en heb het hierboven beschreven probleem vaker voorbij zien gaan. De voorgestelde oplossingen (en dat waren er niet veel) werkten geen van allen.
Wat moet ik nou doen??? FTD gestopt, Spotnet noch Spotlite krijg ik aan de praat. Heeft Brein toch gewonnen????
Ik ben erg nieuwsgierig naar een oplossing!
-
Hoi Moniku,
Geef de moed niet op. Ik ben ook een oud-FTDer en heb nog wat moeite met Spotnet en Spotlite. Maar ooit komt het allemaal goed.
Weet je 100% zeker dat al je gegevens goed zijn ingevuld?
Even een open deur intrappen, want het is al eerder genoemd:
Server: news.ziggo.nl
Username: ******** @ziggo.nl
Wachtwoord: het wachtwoord dat je voor je email gebruikt
Mocht je meerdere emailadressen hebben, gebruik dan het hoofd-emailadres en bijpassend wachtwoord in.
Ik hoop dat dit helpt.
Succes
Kes
Geef de moed niet op. Ik ben ook een oud-FTDer en heb nog wat moeite met Spotnet en Spotlite. Maar ooit komt het allemaal goed.
Weet je 100% zeker dat al je gegevens goed zijn ingevuld?
Even een open deur intrappen, want het is al eerder genoemd:
Server: news.ziggo.nl
Username: ******** @ziggo.nl
Wachtwoord: het wachtwoord dat je voor je email gebruikt
Mocht je meerdere emailadressen hebben, gebruik dan het hoofd-emailadres en bijpassend wachtwoord in.
Ik hoop dat dit helpt.
Succes
Kes
-
Dank je wel Kes voor het intrappen van de open deur!!
Het is gelukt!!!! Het zat 'm in het feit dat het wachtwoord voor email anders is dan het inlogwachtwoord voor Ziggo.
IK KAN WEER DOWNLOADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dankjedankjedankje!!!
Het is gelukt!!!! Het zat 'm in het feit dat het wachtwoord voor email anders is dan het inlogwachtwoord voor Ziggo.
IK KAN WEER DOWNLOADEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dankjedankjedankje!!!
-
Weet iemand of het ip adres ook zichtbaar is bij het uploaden via Ziggo? Bij fastlighning is dat nu nog wel het geval. Momenteel gebruik ik Hitnews voor downen en upload in combinatie met ziggo voor de headers. Ik denk eraan om over te gaan naar fastlightning icm ziggo. Alvast bedankt.
-
- Internet: ziggo
met de gegevens van mijn hoofd email account geen login
Ook ik heb problemen met het inloggen via ziggo.
Als ik de gegevens met mijn wachtwoord invoer krijg ik in beeld staan dat er geen verbinding gemaakt kan worden omdat het accountnaam of het wachtwoord niet correct is. Als ik de gegevens van mijn hotmail account invul krijg wederom dezelfde melding in beeld inlognaam of wachtwoord is niet correct. Via ftd kon ik gewoon inloggen op internet van ziggo. Help want ik weet niet meer wat ik moet doen om ook te kunnen downloaden via internet. Ook weet ik niet hoe je een nieuw account moet aanmaken want ook als ik daar op klik verdwijnt spotnet weer en sluit zichzelf af.
Alvast bedankt voor de eventuele reacties
Als ik de gegevens met mijn wachtwoord invoer krijg ik in beeld staan dat er geen verbinding gemaakt kan worden omdat het accountnaam of het wachtwoord niet correct is. Als ik de gegevens van mijn hotmail account invul krijg wederom dezelfde melding in beeld inlognaam of wachtwoord is niet correct. Via ftd kon ik gewoon inloggen op internet van ziggo. Help want ik weet niet meer wat ik moet doen om ook te kunnen downloaden via internet. Ook weet ik niet hoe je een nieuw account moet aanmaken want ook als ik daar op klik verdwijnt spotnet weer en sluit zichzelf af.
Alvast bedankt voor de eventuele reacties
-
Heb een paar headers bekeken. Kwam headers tegen van @home en Multikabel.
Daarin werd het ipadres vermeld. Dit is meestal bij ISP usenet servers.
Deze 2 (@home en Multikabel) gebruiken ook de server van Ziggo.
Grote kans dat Berichten geplaatst via de Ziggo server het ipadres vermeld.
Daarin werd het ipadres vermeld. Dit is meestal bij ISP usenet servers.
Deze 2 (@home en Multikabel) gebruiken ook de server van Ziggo.
Grote kans dat Berichten geplaatst via de Ziggo server het ipadres vermeld.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
Re: met de gegevens van mijn hoofd email account geen login
Probeer je correcte gegevens even op te vragen bij Ziggo
https://www.ziggo.nl/#account/vergeten
https://www.ziggo.nl/#account/vergeten
-
- Usenet: ziggo
- Internet: upc
Inloggen werkt niet
Beste mensen,
Ik heb jarenlang met tevredenheid FTD gebruikt met de inlog gegevens van Ziggo.
En nu wil ik graag spotnet gebruiken, maar bij de inlog krijg ik steeds de foutmelding dat mijn gegevens niet juist zijn.
Mijn provider is UPC en ik probeer dus met de inloggegevens van mijn ouders (ziggo) in te loggen. Bij FTD icm sabnzb is dit altijd goed gegaan en nu dus niet?
Ik heb van alles geprobeerd, @ziggo.nl of @quicknet.nl.
Provider op anders zetten op ziggo of upc.
Het adres veranderen in news.ziggo.nl ectra.
Ik gebruik het wachtwoord van mijn e-mail icm de e-mail. Ik heb deze gegevens voor de zekerheid opgevraagd bij ziggo. Maar het lukt nog steeds niet. Ik krijg steeds weer dezelfde foutmelding.
Wie of wie kan mij helpen?
Gr Barry
Ik heb jarenlang met tevredenheid FTD gebruikt met de inlog gegevens van Ziggo.
En nu wil ik graag spotnet gebruiken, maar bij de inlog krijg ik steeds de foutmelding dat mijn gegevens niet juist zijn.
Mijn provider is UPC en ik probeer dus met de inloggegevens van mijn ouders (ziggo) in te loggen. Bij FTD icm sabnzb is dit altijd goed gegaan en nu dus niet?
Ik heb van alles geprobeerd, @ziggo.nl of @quicknet.nl.
Provider op anders zetten op ziggo of upc.
Het adres veranderen in news.ziggo.nl ectra.
Ik gebruik het wachtwoord van mijn e-mail icm de e-mail. Ik heb deze gegevens voor de zekerheid opgevraagd bij ziggo. Maar het lukt nog steeds niet. Ik krijg steeds weer dezelfde foutmelding.
Wie of wie kan mij helpen?
Gr Barry