Onderwerp over de download Spotnet Improver

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Yoghurt
Answers: 0
Usenet: Ziggo
Internet: Ziggo

Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver

Bericht door Yoghurt »

Thisegzz schreef:Script is geupdate, met veel dank aan Ps3udO!

Smileys en ubb codes werken nu ook in reacties onder eigen spot.
Probleem van sommige reacties (met dikgedrukt ID) die niet werken: ook opgelost.

Alle credits naar Ps3udO :clap:
Bedankt Thisegzz en Ps3udO!
Het werkt perfect...

Darkling
Usenet: EasyUsenet
Leeftijd: 51

Bericht door Darkling »

Ik heb om te beginnen maar eens een oude backup terug gezet. Voor nu werkt het weer. :clap:

Krukas
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Bericht door Krukas »

Darkling schreef:Ik heb om te beginnen maar eens een oude backup terug gezet. Voor nu werkt het weer. :clap:
Ik vind je melding wel heel erg vaag, Ik betwijfel of wat je beschrijft door S.I. komt.

Darkling

Bericht door Darkling »

Krukas schreef:
Darkling schreef:Ik heb om te beginnen maar eens een oude backup terug gezet. Voor nu werkt het weer. :clap:
Ik vind je melding wel heel erg vaag, Ik betwijfel of wat je beschrijft door S.I. komt.
Ik vind zoveel vaag maar nu weer hetzelfde probleem en heb amper 10 spots aangeklikt. :lol: Als ik de code van S.I. verwijder uit de settings dan werkt het als een tierelier. Als het er niet aan zou liggen, zou ik ook niks moeten zien zonder de extra code.

Ik heb het dus maar weer verwijderd en blijf wel zonder doen. Het is een leuke aanvulling voor spotnet maar zo heb ik er natuurlijk ook niks aan.

harrydej
Usenet: hitnews
Internet: upc

Bericht door harrydej »

Ik had hetzelfde.
Had spotnetimprover.js hier ook nog lokaal staan, heb de settings.xml aangepast om de lokale versie te gebruiken en nu werkt het weer. Ik denk dat de netwerkversie niet geladen kan worden.

Krukas

Bericht door Krukas »

Darkling schreef:
Krukas schreef:
Ik vind zoveel vaag maar nu weer hetzelfde probleem en heb amper 10 spots aangeklikt. :lol: Als ik de code van S.I. verwijder uit de settings dan werkt het als een tierelier. Als het er niet aan zou liggen, zou ik ook niks moeten zien zonder de extra code.

Ik heb het dus maar weer verwijderd en blijf wel zonder doen. Het is een leuke aanvulling voor spotnet maar zo heb ik er natuurlijk ook niks aan.
Als jouw probleem zich voordoet wil je dan eens kijken of de site waar het script staat bereikbaar is? Momenteel is het namenlijk niet bereikbaar.

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

site waar het script staat is momenteel niet bereikbaar. 20-08-2011 -10:00 uur

Dit toont aan aan hoe nuttig Spotnet Improver Local (Aplicatie)is (offline versie).
Smileys, blacklist / whitlist werken prima hier, alleen de laatste updates worden niet opgehaald.

Thisegzz en Ps3udO mooi dat jullie nu samen werken

Keep up de the good work (Respect)
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Darkling

Bericht door Darkling »

Krukas schreef:Als jouw probleem zich voordoet wil je dan eens kijken of de site waar het script staat bereikbaar is? Momenteel is het namenlijk niet bereikbaar.
site onbereikbaar, krijg een wit venster. spotnet inprover weer geïnstalleerd en die werkt weer. Al krijg ik wel heel even eerst een wit venster. Ik ga het eens in de gaten houden. Bedankt voor het meedenken.
Ypsos schreef:site waar het script staat is momenteel niet bereikbaar. 20-08-2011 -10:00 uur

Dit toont aan aan hoe nuttig Spotnet Improver Local (Aplicatie)is (offline versie).
Smileys, blacklist / whitlist werken prima hier, alleen de laatste updates worden niet opgehaald.

Thisegzz en Ps3udO mooi dat jullie nu samen werken

Keep up de the good work (Respect)
Zojuist gedownload en nu wachten tot de site weer online is. dankje voor de tip. wist niet eens dat die er was. :oops:

Krukas

Bericht door Krukas »

Darkling schreef:Zojuist gedownload en nu wachten tot de site weer online is. dankje voor de tip. wist niet eens dat die er was. :oops:
Op dit moment 11.49u weer bereikbaar.

Darkling

Bericht door Darkling »

Ja, hier werkt het ook weer. Ik heb jouw spot binnengehaald (spotnet improver local), eens kijken of die nu blijft werken. In ieder geval zover bedankt. :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer