Darkling schreef:Ik heb om te beginnen maar eens een oude backup terug gezet. Voor nu werkt het weer.
Ik vind je melding wel heel erg vaag, Ik betwijfel of wat je beschrijft door S.I. komt.
Ik vind zoveel vaag maar nu weer hetzelfde probleem en heb amper 10 spots aangeklikt. Als ik de code van S.I. verwijder uit de settings dan werkt het als een tierelier. Als het er niet aan zou liggen, zou ik ook niks moeten zien zonder de extra code.
Ik heb het dus maar weer verwijderd en blijf wel zonder doen. Het is een leuke aanvulling voor spotnet maar zo heb ik er natuurlijk ook niks aan.
Ik had hetzelfde.
Had spotnetimprover.js hier ook nog lokaal staan, heb de settings.xml aangepast om de lokale versie te gebruiken en nu werkt het weer. Ik denk dat de netwerkversie niet geladen kan worden.
Darkling schreef:Ik heb om te beginnen maar eens een oude backup terug gezet. Voor nu werkt het weer.
Ik vind je melding wel heel erg vaag, Ik betwijfel of wat je beschrijft door S.I. komt.
Ik vind zoveel vaag maar nu weer hetzelfde probleem en heb amper 10 spots aangeklikt. Als ik de code van S.I. verwijder uit de settings dan werkt het als een tierelier. Als het er niet aan zou liggen, zou ik ook niks moeten zien zonder de extra code.
Ik heb het dus maar weer verwijderd en blijf wel zonder doen. Het is een leuke aanvulling voor spotnet maar zo heb ik er natuurlijk ook niks aan.
Als jouw probleem zich voordoet wil je dan eens kijken of de site waar het script staat bereikbaar is? Momenteel is het namenlijk niet bereikbaar.
site waar het script staat is momenteel niet bereikbaar. 20-08-2011 -10:00 uur
Dit toont aan aan hoe nuttig Spotnet Improver Local (Aplicatie)is (offline versie).
Smileys, blacklist / whitlist werken prima hier, alleen de laatste updates worden niet opgehaald.
Thisegzz en Ps3udO mooi dat jullie nu samen werken
Krukas schreef:Als jouw probleem zich voordoet wil je dan eens kijken of de site waar het script staat bereikbaar is? Momenteel is het namenlijk niet bereikbaar.
site onbereikbaar, krijg een wit venster. spotnet inprover weer geïnstalleerd en die werkt weer. Al krijg ik wel heel even eerst een wit venster. Ik ga het eens in de gaten houden. Bedankt voor het meedenken.
Ypsos schreef:site waar het script staat is momenteel niet bereikbaar. 20-08-2011 -10:00 uur
Dit toont aan aan hoe nuttig Spotnet Improver Local (Aplicatie)is (offline versie).
Smileys, blacklist / whitlist werken prima hier, alleen de laatste updates worden niet opgehaald.
Thisegzz en Ps3udO mooi dat jullie nu samen werken
Keep up de the good work
Zojuist gedownload en nu wachten tot de site weer online is. dankje voor de tip. wist niet eens dat die er was.
Ja, hier werkt het ook weer. Ik heb jouw spot binnengehaald (spotnet improver local), eens kijken of die nu blijft werken. In ieder geval zover bedankt.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.