Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout]

Moderator: Moderator Team

Warlog
Answers: 0
Usenet: EasyUsenet
Internet: Ziggo

Re: OPLOSSING! - Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout

Bericht door Warlog »

Bij mij werkt ie prima, alleen de laatste posts zijn van gisteren, ook al ik op bijwerken klik.

Script heb ik al uitgevoerd en met resultaat.

Dus bij mij alleen nog de laatste posts dan is alles palletti.

Geweldig werk crew en bedankt alvast. (Respect) (Respect)

Gr Warlog

PS; Laatste posts werkt nu ook alweer prima, alleen nog niet direkt bij het opstarten maar pas nadat ik op bijwerken heb geklikt.

Alweer bedankt team :thanku: :thanku:

maanus
Usenet: eweka
Internet: claranet

Bericht door maanus »

maanus schreef:had eerst veel ellende om de eerste keer in te loggen omdat steeds code 502 kreeg en nu heb ik rekenkundige bewerking alleen kan hij geen data vinden omdat het me nog niet is gelukt om spots te kunnen zien wat zou ik kunnen doen :cry:
ook de 2e versie al geprobeerd blijf steeds hetzelfde ik weet niet of er nog iets is wat ik kan proberen snap niet dat er steeds hetzelfde probleem terug komt terwijl ik nog geen een keer data heb kunnen zien :cry:

maanus
Usenet: eweka
Internet: claranet

Bericht door maanus »

maanus schreef:had eerst veel ellende om de eerste keer in te loggen omdat steeds code 502 kreeg en nu heb ik rekenkundige bewerking alleen kan hij geen data vinden omdat het me nog niet is gelukt om spots te kunnen zien wat zou ik kunnen doen :cry:
ook de 2e versie al geprobeerd blijf steeds hetzelfde ik weet niet of er nog iets is wat ik kan proberen snap niet dat er steeds hetzelfde probleem terug komt terwijl ik nog geen een keer data heb kunnen zien :cry:

mosproe

Bericht door mosproe »

Ik zou graag doen wat er in het eerste bericht gezegd wordt, maar ik begrijp er geen jota van. Vindt dat wel eens erg jammer dat er geen rekening wordt gehouden met het feit dat we niet allemaal ict'ers of whizzkids zijn !!

Bramlian
Usenet: Download2day
Internet: UPC

Bericht door Bramlian »

T401L schreef:Hier ook geen succes.
De SpamRemover geeft zelfs een foutmelding. Namelijk: "Database niet gevonden. Pas deze aan.news.server.eu.spots"
Heb van alles geprobeerd, zelfs door het SPOTS-bestand letterlijk news.server.eu.spots te noemen. maar niets hielp.

In mijn geval betreft het windows XP met de SpamRemover voor XP.
Bij mij hetzelfde probleem (Vista). Ik krijg nl. ook: "Databade niet gevonden. Pas deze aan.reader.download2day.nl.spots"
Ben al dagen aan het proberen Spotnet weer als vanouds te krijgen, maar krijg alleen maar foutmeldingen en tot wel alle posts 5x!! dubbel. Heb Spotnet al meerdere malen compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.

mosproe

Bericht door mosproe »

Ik heb geprobeerd te doen wat is aangegeven maar krijg dan onderstaande melding en dan gebeurd er niets meer en werkt spotnet nog steeds niet, wat kan ik hieraan doen ?

Welkom bij de Spam Remover van Spot-net.nl.

Spotnet wordt nu afgesloten en de database wordt nu bijgewerkt, dit kan even duren. Een ogenblik geduld A.U.B.

Als het programma klaar is met filteren, sluit het zichzelf af. U kunt hierna Spotnet opnieuw opstarten.

Log:
servers.xml Gevonden.
servers.xml Geopend.
Database = reader.xsnews.nl.spots
Bezig met inlezen spamberichten

mosproe

Bericht door mosproe »

Ik vindt het onbegrijpelijk dat er meerdere mensen zijn die nu spotnet niet meer kunnen gebruiken , en dat daar vanuit spotnet zelf geen goede en duidelijke oplossing of hulp voor komt , is het gewoon maar jammer dan en pech hebben ???????

willie
Usenet: tweak
Internet: tele2

Bericht door willie »

@mosproe,

ik wil je best uithelpen maar ben de weg kwijt op dit forum vwb jou probleem.

wat is je newsserver ?

Psion
Leeftijd: 41

Bericht door Psion »

@mosproe
Het is niet dat we je niet willen helpen.
Heb je al een eigen topic aangemaakt in het vragen en problemen topic?
Heb je ons voorzien van zoveel mogelijk informatie zodat we je kunnen helpen?
Ik hoor het graag.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

LeoGetz

Bericht door LeoGetz »

Ik heb gedaan wat er in bericht 1 stond , daarna kon ik Spotnet weer gewoon opstarten , kreeg wel de spots van 12 maart maar na te hebben geklikt op Bestand-Bijwerken (in Spotnet app zelf) ben ik weer up-to-date met de spots.
Ik heb Spotnet afgesloten en een paar keer weer opnieuw opgestart en handmatig bij laten werken, ik heb geen enkel probleem meer , hij haalt netjes de laatste spots binnen en de rest van mijn database kan ik ook nog gewoon inzien.
Ik gebruik Win Vista Home Premium 32 Bit NL.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer