Voorstellen
Moderator: Moderator Team
-
Re: Voorstellen
Mijn naam is Caddyladdy en ook ik kom van Ftd en ben blij met dit proggie, ik zag mezelf al in een gat vallen, pffffff (get a life ). maar goed, iets wat je hobbymatig al jaren doet en dat dat ineens weg valt is dan toch een gemis.
-
hallo allemaal!!
mijn naam is davejuh zoals zovelen ben ik geen oud FTD`er. En ik heb sinds kort Spotnet ontdekt!
Na wat opstart probleempjes, waarbij ik overigens goed geholpen werd op het forum vind ik het een geweldig programma !
mijn naam is davejuh zoals zovelen ben ik geen oud FTD`er. En ik heb sinds kort Spotnet ontdekt!
Na wat opstart probleempjes, waarbij ik overigens goed geholpen werd op het forum vind ik het een geweldig programma !
-
Nou, ik ben er ook.
Ik kom ook van dat mooie FTD, heb daar jaren met veel plezier rong gekeken.
Nu gaan we maar eens kijken op Spotnet.
Ik hoop dat iedereen een beetje kan wennen aan Spotnet....dus allemaal veel plezier gewenst
Ik kom ook van dat mooie FTD, heb daar jaren met veel plezier rong gekeken.
Nu gaan we maar eens kijken op Spotnet.
Ik hoop dat iedereen een beetje kan wennen aan Spotnet....dus allemaal veel plezier gewenst
-
Goedemiddag allemaal, ik ben ook nieuw hier, en heb 6 jaar gebruik gemaakt van FTD, heb hele mooie jaren daar gehad.
Jammer dat het uit de lucht moet!
We gaan dit maar is proberen, alvast heel erg bedankt om hier gebruik van mogen te maken.
Veel plezier iedereen hier
Jammer dat het uit de lucht moet!
We gaan dit maar is proberen, alvast heel erg bedankt om hier gebruik van mogen te maken.
Veel plezier iedereen hier

-
Goedenmiddag,
ik heb al het een en ander uitgeprobeerd, en ook ik zal me hier wel thuis gaan voelen.
Na jaren bij FTN en FTD, mag ik hier mijn hobby uitproberen, thnx
ik heb al het een en ander uitgeprobeerd, en ook ik zal me hier wel thuis gaan voelen.
Na jaren bij FTN en FTD, mag ik hier mijn hobby uitproberen, thnx
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
satpiet hier en ik ben voor een vrij Internet zo als het bedoeld was en moet zijn, maar nu komen er steeds meer van die rukkers die bepalen wat je wel en niet mag,Maar Internet is een vrij medium punt uit .verder kan ik niks zeggen ook omdat er zo rukker verrader mijn gegevens op Internet heeft gezet .
-
Hoi ik ben Oldtimer.
Ik ben 65 jaar en geniet nu van mijn pensioen en hoop nog lang te kunnen genieten van Spot-net.
Ik heb jaren als Admin het NZB-Portal en forum samen met Rob gerund en heb daar veel plezier aan beleefd totdat ook wij door de stichting Brein gedoemd waren om er mee te stoppen.
Misschien dat ik hier nog wat oude bekenden tegenkom.
Veel succes,
Oldtimer
Ik ben 65 jaar en geniet nu van mijn pensioen en hoop nog lang te kunnen genieten van Spot-net.
Ik heb jaren als Admin het NZB-Portal en forum samen met Rob gerund en heb daar veel plezier aan beleefd totdat ook wij door de stichting Brein gedoemd waren om er mee te stoppen.
Misschien dat ik hier nog wat oude bekenden tegenkom.
Veel succes,
Oldtimer
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Das ook mooi (waar zit de censored smily
?)
In ieder geval hopen we met zn allen dat dit gaat uitgroeien tot een mooi community
. Dus welkom iedereen!

In ieder geval hopen we met zn allen dat dit gaat uitgroeien tot een mooi community

-
- Leeftijd: 56
Ik ben rodijaka ,ben 8 jaar lid geweest van FTD ik weet nog wel dat ik lid werd van ftd in 2003 toen was het nog zo dat er maar een kleine 300 man lid waren en de jaren erna bleef het maar groeien groeien en groeien hopelijk krijgt spotnet ook de kans om zo groot te worden.
Groetjes Rodijaka
Groetjes Rodijaka
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 55
Hallo,
Ik ben hollies een 41 jarige stukadoor uit zuid holland onder de rook van rotterdam ben ook een jaar of 7 lid geweest bij ftd
en ik ben blij dat ik hier gewoon weer verder kan.
Ik wens spotnet en het gehele team er om heen veel succes en vooral wijsheid toe.
Groetjes Hollies
Ik ben hollies een 41 jarige stukadoor uit zuid holland onder de rook van rotterdam ben ook een jaar of 7 lid geweest bij ftd
en ik ben blij dat ik hier gewoon weer verder kan.
Ik wens spotnet en het gehele team er om heen veel succes en vooral wijsheid toe.
Groetjes Hollies
Haasten heeft geen zin, men moet op tijd beginnen