nope helaas ook bij deze geen veranderingThisegzz schreef:Probeer het zo eens.Code: Selecteer alles
<CustomHTML><script> window.onload = function() { document.styleSheets[0].cssText = 'body,td,th,table,div,input,textarea{ background-color:black; font: Verdana; }'; }</script></CustomHTML>
kan ik de achtergrond kleur van spotnet veranderen ?
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
d0p3y
- Usenet: easyusenet
- Internet: ziggo
Re: kan ik de achtergrond kleur van spotnet veranderen ?
-
Thisegzz
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Weet je zeker dat je Spotnet 1.7.6 gebruikt? Want de code die ik gaf zou moeten werken.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
ManiaK
Volgens mij gebruikt d0p3y 1.7.4...? viewtopic.php?f=3&t=4580#p40225
Kweet niet of dat nog iets uitmaakt?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Thisegzz
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Op 1.7.4 zou het ook moeten werken.

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
Gompy
- Leeftijd: 110
Mocht d0p3y het "Spotnet Improver"script gebruiken in 1.74, dan moet het scriptje voor de kleurverandering BOVEN die van "Improver" gezet worden in settings.xml, dan werkt het volgens mij wel.
Ik had dat eerst ook, maar zet je het eerst erboven dan werkt "Spotnet Improver" niet meer.
Voor mij persoonlijk vond ik dat belangrijker als de kleuren.
Voor d0p3y is misschien de kleurverandering van de achtergrond belangrijker, maar goed misschien gebruikt hij wel geen "Improver"en ligt het ergens anders aan.
Ik had dat eerst ook, maar zet je het eerst erboven dan werkt "Spotnet Improver" niet meer.
Voor d0p3y is misschien de kleurverandering van de achtergrond belangrijker, maar goed misschien gebruikt hij wel geen "Improver"en ligt het ergens anders aan.
-
d0p3y
- Usenet: easyusenet
- Internet: ziggo
MariaK schreef:Volgens mij gebruikt d0p3y 1.7.4...? viewtopic.php?f=3&t=4580#p40225
Ja ik gebruik spotnet 1.7.4
Grtz
-- [bericht automatisch samengevoegd - 17 dec 2011, 07:08] --
Nee ik gebruik geen spotnet improverGompy schreef:Mocht d0p3y het "Spotnet Improver"script gebruiken in 1.74, dan moet het scriptje voor de kleurverandering BOVEN die van "Improver" gezet worden in settings.xml, dan werkt het volgens mij wel.
Grtz