Ik kan ook niet posten. Ik blijf steken bij het toevoegen van de afbeelding. Hij kan de afbeelding niet vinden en vraagt om de URL te controleren. Ik verwijs hier naar de locatie waar de afbeelding is opgeslagen op mijn G-schijf. Wat doe ik verkeert?
august.72 schreef:Ik kan ook niet posten. Ik blijf steken bij het toevoegen van de afbeelding. Hij kan de afbeelding niet vinden en vraagt om de URL te controleren. Ik verwijs hier naar de locatie waar de afbeelding is opgeslagen op mijn G-schijf. Wat doe ik verkeert?
je moet een http link toevoegen en geen afbeelding op je harde schijf!
leramy schreef:Voor uploaden via eweka ga je naar C:\programdata\spotnet.
Dan ga je naar servers.xml (schakel wel eerst alleen lezen uit via eigenschappen) en verander je de onderste regel in hetvolgende.
Dan sluit je hem en sla je de veranderingen op, nu weer naar eigenschappen gaan en alleen lezen aanvinken anders veranderd spotnet het weer in het oude.
Veel succesmet de posts via eweka
dit werk voor geen meter
nbz toevoegen is bagger/optie..... dan maar geen spots delen
Wat ik doe ik krijg het bij mijn upload niet voor elkaar om de NZB erin te plaatsen
kan iemand mij helpen
Ik zie wel iets met news.tweaknews.nl.spots ........ en dan rechts ervan staat 6.762 kb SPOTS-bestand
dat is wel leuk maar ik heb geen idee wat dat dan is
omdat ik al 2 dvd's had gespot hier, die ik zonder de vraag naar een NZB heb kunnen uploaden
dus kan het ook 1 van die andere zijn
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.