Ervaringen & Discussie: Eweka
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Ervaringen & Discussie: Eweka
Wanneer u alle headers van een groep benadert, ziet u dat de headers worden getoond van de laatste 10 dagen.
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Ik maak al jaren naar tevredenheid gebruik van Eweka, maar als ze de retentie niet snel verbeteren, ben ik zeker van plan over te stappen naar een andere USP. Vind dit toch wel wat ondermaats.
Iemand hier misschien toevallig al contact gehad/opgenomen met Eweka hierover?
Iemand hier misschien toevallig al contact gehad/opgenomen met Eweka hierover?
-
-
hmm heb alle voorgaande ideen van deze post geprobeerd maar het lukt me niet om verder terug te gaan dan 21-2
wat betekent zon 7500spots
begin n beetje ziek te worden van eweka
heb alleen nog geen oude .spot opgehaald bij spotnet
nog andere ideen?

wat betekent zon 7500spots
begin n beetje ziek te worden van eweka
heb alleen nog geen oude .spot opgehaald bij spotnet
nog andere ideen?

-
Hallo mensen,
Ik had net eweka gebeld voor ons probleem met het binnen halen van de spots.
Zei zeiden dat hun niks verandert hadden aan hun usenet en dat alle programa's gewoon goed werken behalven spotnet.
Ze zeiden mij dat waarschijnlijk de fout bij spotnet lag, ze maakte er een melding van bij hun technische dienst.
Groet Rob
Ik had net eweka gebeld voor ons probleem met het binnen halen van de spots.
Zei zeiden dat hun niks verandert hadden aan hun usenet en dat alle programa's gewoon goed werken behalven spotnet.
Ze zeiden mij dat waarschijnlijk de fout bij spotnet lag, ze maakte er een melding van bij hun technische dienst.
Groet Rob
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Oh my... wat een zwak antwoord van Eweka, het gaat bij andere usenet providers wél goed, maar oke, alleen bij Eweka "ligt het aan Spotnet"Gangsta schreef: Ze zeiden mij dat waarschijnlijk de fout bij spotnet lag, ze maakte er een melding van bij hun technische dienst.
Groet Rob

Bedankt voor het telefoontje Rob, ik hoop dat ze dit serieus gaan nemen, want de retentie (headers) bij Eweka is echt om te huilen.
-
Wat wil je vragen; wat de betekenis van 'retentie' is?TMPJ schreef:Ik heb nu ook textnews ingesteld, gaat vlug. Wat is de retentie van die server?
In dit geval is (server)retentie: de tijd dat de server de headers vasthoudt (, zodat ze gelezen en gebruikt kunnen worden).
Ik heb vanochtend overigens ineens een headerretentie (textnews) van ongeveer 24 uur. Ze gaan vooruit bij Eweka

Mvg,
Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
-
Ook met Spotnet?mupput schreef:Wanneer u alle headers van een groep benadert, ziet u dat de headers worden getoond van de laatste 10 dagen.
Zo ja, hoe krijg je dat voor elkaar?
M.v.g,
Marler
"Dat er intelligente buitenaardse wezens bestaan wordt feilloos bewezen door het feit dat ze nog geen contact met ons hebben opgenomen"
-
Op de heldesk van Eweaka zijn ze wel creatief in het verzinnen van antwoorden. Lijkt KPN wel.
Eweka zou er goed aan doen als zij de klanten willen behouden om een tweede ssl server (met header compressie) te plaatsen met een headers retentie van bijv 2 jaar . Een servers kost geld maar als er klanten weg gaan kost dat nog veel meer.
Header compressie werkt zeker spotnet lite of het al met spotnet zelf werkt weet ik niet.
Eweka zou er goed aan doen als zij de klanten willen behouden om een tweede ssl server (met header compressie) te plaatsen met een headers retentie van bijv 2 jaar . Een servers kost geld maar als er klanten weg gaan kost dat nog veel meer.
Header compressie werkt zeker spotnet lite of het al met spotnet zelf werkt weet ik niet.
Laatst gewijzigd door Possum op 23 feb 2011, 11:04, 3 keer totaal gewijzigd.
-
De header retentie is wat dan de post retentie. Dat wordt gedaan omdat het laden headers veel capaciteit kost. Als iedereen eenmalig headers van 2 jaar post ophaald of 3 dagen maakt het groot verschil.Marler schreef:Wat wil je vragen; wat de betekenis van 'retentie' is?TMPJ schreef:Ik heb nu ook textnews ingesteld, gaat vlug. Wat is de retentie van die server?
In dit geval is (server)retentie: de tijd dat de server de headers vasthoudt (, zodat ze gelezen en gebruikt kunnen worden).
Ik heb vanochtend overigens ineens een headerretentie (textnews) van ongeveer 24 uur. Ze gaan vooruit bij Eweka,.. of zit 't 'm in Spotnet?
Mvg,
Marler