Alvast bedankt en ik zal er met veel plezier gebruik van maken.
Geweldig om lid te zijn van de next biggest thing!
Moderator: Moderator Team
-
Boeda
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:01
Re: Geweldig om lid te zijn van de next biggest thing!
Hulde voor de mensen die dit zo snel mogenlijk maken voor de verstokte FTD gebruikers.
Alvast bedankt en ik zal er met veel plezier gebruik van maken.
Alvast bedankt en ik zal er met veel plezier gebruik van maken.
-
skoll
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 26 feb 2011, 02:33
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Hey allemaal
dank u ftd voor de fijne jaartjes
en gegroet spotnet hopelijk de nieuwe place to be
dank u ftd voor de fijne jaartjes
en gegroet spotnet hopelijk de nieuwe place to be
-
Renzz
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 22:30
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC Fiber
- Locatie: Het altijd zonnige Alkmaar
- Leeftijd: 52
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Ik ben ook overgekomen van FTD, en forum, dus ook maar mn eigen FTD naam meegenomen
.
HK 7.1 amplifier - Magnat mission Pro 5.1 - Samsung 50"full HD - Asus O'play HD2 -
Server-netwerk@home
Server-netwerk@home
-
stroopwafel
- Berichten: 518
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:34
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Locatie: Snoepjesland
- Leeftijd: 31
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Beste mensen van FTD, we doen ons best om julile allemaal goed op te kunnen vangen!
-
Krauts1
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 24 feb 2011, 19:54
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Inderdaad....Na jaren FTD is het fijn om te zien dat het team van Spotnet er alles aan doet om de massale toestroom van ex-FTDers in goede banen te leiden. Enerzijds voelt het niet prettig om over te stappen, anderzijds ben ik blij met dit mooie alternatief. Fijn dat we allen zo massaal over mogen stappen. Team Spotnet, heel veel succes de komende tijd !!!
Krauts1
Krauts1
-
kilroy
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 18:41
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Jammer van ftd maar spotnet is perfect kan niet anders zeggen....
-
RVee
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 01 mar 2011, 12:15
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Ook in stap over van FTD. Haha, wie niet eigenlijk!
Ik kan niet anders zeggen dan helemaal TOP deze oplossing! Mooi om te zien dat we gewoon meteen weer doorgaan, ware het onder een andere noemer.
Laten we er met z'n allen voor gaan om dit net zo'n gezellige en goede community te maken als die van FTD!
Greetz, RVee
Ik kan niet anders zeggen dan helemaal TOP deze oplossing! Mooi om te zien dat we gewoon meteen weer doorgaan, ware het onder een andere noemer.
Laten we er met z'n allen voor gaan om dit net zo'n gezellige en goede community te maken als die van FTD!
Greetz, RVee
-
Knopie88
- Berichten: 21
- Lid geworden op: 01 mar 2011, 13:55
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Geweldig dat Spotnet er nu is
Bedankt initiatiefnemers van Spotnet!!
Bedankt initiatiefnemers van Spotnet!!
-
Speedydome
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 05 mar 2011, 12:18
- Usenet: Xsnews
- Internet: Ziggo 20MB
Re: welkom ftd vrienden en gegroet spotnet
Blij dat spotnet nog bestaat. Hopend dast het straks net zo'n programma wordt als FTD maar niet onderuit gehaald kan worden.
Ik zal FTD missen na 8 jaar gebruik. Het programma laat ik nog steeds geinstalleerd. Alleen voor het gevoel
Ik zal FTD missen na 8 jaar gebruik. Het programma laat ik nog steeds geinstalleerd. Alleen voor het gevoel
-
dreamer12
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 17:25
- Usenet: newxs
- Internet: ziggo
Re: Geweldig om lid te zijn van de next biggest thing!
Ik ben heel blij met Spotnet. Ik begrijp er niets van dat er negatieve berichtjes komen van sommigen. Als het je niet bevalt dan ga je toch lekker naar Torrentssites of ergens anders. Van mijn kant veel dank