Je moet je hoofdemail adres gebruiken en het daarbij behorende wachtwoord. Dat kan dus ook een quicknet, @home of casema adres zijn.
Weet je dat niet (meer)? Neem dan even contact op met Ziggo. Dat lijkt me de makkelijkste manier om achter je gegevens te komen. Wij kunnen je het in ieder geval niet vertellen.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Je moet voor Ziggo je gebruikersnaam en wachtwoord opvragen. Dat zijn dezelfde gegevens die je voor mijn ziggo moet gebruiken. Je krijgt ze per post als je bij Ziggo aangeeft dat je ze niet hebt of dat ze niet werken.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.