Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: TweakNews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

kirex
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2011, 09:41
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: ziggo

Re: Spotnet haalt niets op

#101

Bericht door kirex »

Hier precies hetzelfde probleem met tweaknews.
Ik heb ze gisteren gebeld en ze kenden spotnet en spotlite niet :lol:

De problemen zijn hetzelfde bij beide progs.
Gisteren kreeg ik een melding "groep niet gevonden" en nu halen beide progs geen nieuwe headers meer op.

Ik denk dat ik maar een andere account ga nemen , want volgens mij blocken ze express bij tweaknews

ps
Ik heb alles voor de zekerheid opnieuw geinstalleerd en ook de xml goed staan.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



kirex
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2011, 09:41
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: ziggo

Re: Spotnet haalt niets op

#102

Bericht door kirex »

gerstr schreef:kunnen jullie allemaal aangeven wat jullie bij jullie header server hebben staan (eerste regel van servers.xml) ?
wat is de datum van de laatste spot die jullie zien?

en ajb even zoeken op forum waar je dat kunt vinden etc.
otnet>
<Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl" Username="kirex" Password="xxxxxxx===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

Laatste headers opgehaald in de ochtend van 8 Maart

kirex
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 mar 2011, 09:41
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#103

Bericht door kirex »

Hier precies hetzelfde probleem met die klote tweaknews, heb ze gebeld maar hadden geen storing.
Verder hield die gast zich erg dom, kende ftd vaag en spotnet en spotlite had ie nog nooit van gehoord :(

gerstr

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#104

Bericht door gerstr »

apart, want dit staat gewoon op hun support site:

: Storing usenet headers
Op 9 maart tussen 2:45 en 10:15 kan het voorgekomen zijn dat usenet headers niet opgehaald konden worden. Dit probleem is inmiddels verholpen.

dus lijkt me duidelijk

gerstr

Re: Spotnet haalt niets op

#105

Bericht door gerstr »

@kirex: net ook al reactie geplaatst op je stoere taalgebruik in tweaknews subforum.

hierbij bericht van de site van tweaknews:
apart, want dit staat gewoon op hun support site:

: Storing usenet headers
Op 9 maart tussen 2:45 en 10:15 kan het voorgekomen zijn dat usenet headers niet opgehaald konden worden. Dit probleem is inmiddels verholpen.

dus lijkt me duidelijk

ik plaats dit topic ook gelijk in tweaknews

ginie
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 feb 2011, 13:13
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#106

Bericht door ginie »

Ik heb het zo, en alles loopt perfect, hoor, heb net nog gewoon spots binnengehaald

Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="5" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxxxxxx" Password="xxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>



Provider: anders
Adres news.tweaknews
Poort 563 ssl
Verbindingen 6

gerstr

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#107

Bericht door gerstr »

dat zou moeten kloppen, want om 10.15 was het probleem verholpen - en ik heb stiekem het idee dat die mailtjes en telefoontjes van onze gebruikers daar eens wel eens wat mee te maken gehad zouden kunnen hebben.

jarsshit
Berichten: 35
Lid geworden op: 17 feb 2011, 15:22
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: Ziggo
Leeftijd: 67

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#108

Bericht door jarsshit »

ginie schreef:Ik heb het zo, en alles loopt perfect, hoor, heb net nog gewoon spots binnengehaald

Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxxxx" Password="xxxxxxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="5" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="xxxxxxx" Password="xxxxx" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Bij mij ook zo ingesteld.
Voorheen had ik ook tweaknews in de eerste regel. Ging niet vaak goed.
Heb ziggo als provider en als ik dat invul gaat het ook niet vaak goed
Bij Spotlight heb ik geen problemen met tweaknews en ziggo.

ginie
Berichten: 36
Lid geworden op: 19 feb 2011, 13:13
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#109

Bericht door ginie »

dat zou moeten kloppen, want om 10.15 was het probleem verholpen - en ik heb stiekem het idee dat die mailtjes en telefoontjes van onze gebruikers daar eens wel eens wat mee te maken gehad zouden kunnen hebben.
Ja, ik had hun ook al een mail gestuurd dat ze er beter eens iets aan kunnen gaan doen, want dat ze anders een hoop klanten kwijtraken...
Gebruikersavatar

Skippie
Berichten: 37
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:23
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews

#110

Bericht door Skippie »

Heb 6 dagen geleden een mail gestuurd, tot op heden nog niets van ze vernomen. Het probleem met het plaatsen van een reactie lijkt te zijn opgelost...
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer