foutmelding na opstarten spotnet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 09 feb 2013, 12:37
- Usenet: tele2usenet
- Internet: Tele2
Re: foutmelding na opstarten spotnet
Als ik Spotnet opstart en ik probeer iets te downloaden krijg ik een foutmelding dat het file niet bekend is ?
Ik heb Spotnet verwijdert en opnieuw geinstaleerd maar als ik dan mijn newsreader invul krijg ik steeds een foutmelding dat of mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt met een foutcode erbij.
Ik heb mijn Newsreader waar ik voor betaal inmiddels aangeschreven of er iets gewijzigd is maar weet nu niet meer wat ik moet doen om Spotnet weer te activeren ?
Wie kan mij helpen en waar moet ik zijn voor hulp ?
Ik heb Spotnet verwijdert en opnieuw geinstaleerd maar als ik dan mijn newsreader invul krijg ik steeds een foutmelding dat of mijn wachtwoord of gebruikersnaam niet klopt met een foutcode erbij.
Ik heb mijn Newsreader waar ik voor betaal inmiddels aangeschreven of er iets gewijzigd is maar weet nu niet meer wat ik moet doen om Spotnet weer te activeren ?
Wie kan mij helpen en waar moet ik zijn voor hulp ?
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: foutmelding na opstarten spotnet
Ik denk dat je de juiste stappen hebt gevolgd. Spotnet moet in staat zijn met je usenet provider te verbinden.
Ik weet niet of je een standaard server kiest uit het menu, anders moet je eens de handmatige instelling proberen.
Ik weet niet of je een standaard server kiest uit het menu, anders moet je eens de handmatige instelling proberen.