Nieuwe Spotnet installatie stopt bij ophalen spots!!!!!!
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Upc
Re: Nieuwe Spotnet installatie stopt bij ophalen spots!!!!!!
Hallo,
Onderstaand heb ik kunnen vinden, ik ben echt benieuwd of je hier wat uit kunt vinden. Als je nog meer gegevens nodig hebt hoor ik dat graag, bedankt alvast.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="roollo" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader44.eweka.nl" Username="roollo" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="roollo" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Onderstaand heb ik kunnen vinden, ik ben echt benieuwd of je hier wat uit kunt vinden. Als je nog meer gegevens nodig hebt hoor ik dat graag, bedankt alvast.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="roollo" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader44.eweka.nl" Username="roollo" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="roollo" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
-
- Usenet: XLNed
- Internet: Ziggo
Die van mij doen wel!mesa57 schreef:Loopt hij stuk bij het binnehalen van reacties ?

-
- Moderator Team Lid
Ziet er opzich goed uit, nieuw serveradres adres gekregen?
Bij de eerst volgende start van Spotnet wordt er een nieuwe database aangemaakt sslreader.eweka.nl.dbs en sslreader.eweka.nl.dbc
Welke versie van Trend Micro gebruik?
Als het even kan een screenshot van Trend Micro: Program Contol
Probeer het eens met SSL (port="563" | SSL="1" ) zie onderstaand voorbeeld:Eweka schreef:Wanneer uw account niet-actief is geweest, krijgt u na een nieuwe betaling een ander serveradres. Heeft u dit al gewijzigd bij de server- instellingen in uw news client? U kunt uw accountgegevens nakijken in Mijn Eweka.
<Spotnet> <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="roollo" Password="wachtwoord" Port="563" SSL="1" Connections="2" /> <Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="roollo" Password="wachtwoord" Port="563" SSL="1" Connections="6" /> <Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="roollo" Password="wachtwoord" Port="119" SSL="0" Connections="1" /> </Spotnet>
Welke versie van Trend Micro gebruik?
Als het even kan een screenshot van Trend Micro: Program Contol
@jacohatt, zie: Out of Memory exception: - oplossing, werkt dit niet, even een eigen topic aanmaken: Support Request Templatejacohatt schreef:Die van mij doen wel!mesa57 schreef:Loopt hij stuk bij het binnehalen van reacties ?
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Usenet: Eweka
Ik heb inderdaad een nieuw serveradres van Eweka, dit was eerst newsreader1.eweka nu is het newsreader44.eweka.nl.
Ik gebruik Trend Micro Titanium Maximum Security productversie 7.0. Moet hier wel bij zeggen dat ik Trend Micro al jaren gebruik en nooit geen problemen heb gehad.
Bij een schone installatie heb ik de poort aangepast naar 563.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader44.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx==" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
En ook nu loopt hij weer vast bij het binnen halen van de spots.
Ik zal nog even door zoeken naar Trend Micro Program Contol(zal control zijn denk ik)
Ik gebruik Trend Micro Titanium Maximum Security productversie 7.0. Moet hier wel bij zeggen dat ik Trend Micro al jaren gebruik en nooit geen problemen heb gehad.
Bij een schone installatie heb ik de poort aangepast naar 563.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx==" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="newsreader44.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx==" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xxx" Password="xxx==" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
En ook nu loopt hij weer vast bij het binnen halen van de spots.
Ik zal nog even door zoeken naar Trend Micro Program Contol(zal control zijn denk ik)
dmzx username en password deleted
- dmzx
-
- Moderator Team Lid
De inhoud van het door jouw opgegeven XML bestand gaat niet werken, de bedoeling is dat je het servers.xml aanpast in kladblok en opslaat. daarna Spotnet starten.
servers.xml => in het rood aangegeven veranderen in kladblok daarna opslaan: (dat is alles Spotnet niet verwijderen en opnieuw installeren.)
Wil nog niet zeggen dat het bij jouw het geval is, vandaar dat ik vroeg naar een screenshot van Trend Micro => Program Contol
Door fouten uit te sluiten kom je uiteindelijk bij de oorzaak
Heb je register/opschoon/fix etc. programma's gebruikt? (optimalisatie software voorbeeld AVG PC TuneUp)
Kun je ook nog even de doorgeven welke versies van .NET Framework geïnstalleerd zijn, handige
tool hiervoor ASoft .NET Version Detector
Download: .NET Version Detector
Voorbeeld geïnstalleerde .NET versies
draai je Win 8.1 of Win 8 ?
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... ing-system
servers.xml => in het rood aangegeven veranderen in kladblok daarna opslaan: (dat is alles Spotnet niet verwijderen en opnieuw installeren.)
Bij de eerst volgende start van Spotnet wordt er een nieuwe database aangemaakt sslreader.eweka.nl.dbs en sslreader.eweka.nl.dbc<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="roollo" Password="wachtwoord" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="roollo" Password="wachtwoord" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="roollo" Password="wachtwoord" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dat zegt niets, er kan na een "foute" automatische update van Trend Micro ook het e.e.a. ontstaan, voorbeelden genoeg http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic ... 606#p48902 , fout ligt in dit geval bij F-Secure.roollo1 schreef:Moet hier wel bij zeggen dat ik Trend Micro al jaren gebruik en nooit geen problemen heb gehad.
Wil nog niet zeggen dat het bij jouw het geval is, vandaar dat ik vroeg naar een screenshot van Trend Micro => Program Contol
Door fouten uit te sluiten kom je uiteindelijk bij de oorzaak
Heb je register/opschoon/fix etc. programma's gebruikt? (optimalisatie software voorbeeld AVG PC TuneUp)
Kun je ook nog even de doorgeven welke versies van .NET Framework geïnstalleerd zijn, handige
tool hiervoor ASoft .NET Version Detector
Download: .NET Version Detector
Voorbeeld geïnstalleerde .NET versies
Nog een vraag over je besturing systeem:<64Bit>
2.0.50727.5483
->C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v2.0.50727
4.0.30319.18444
->C:\Windows\Microsoft.NET\Framework64\v4.0.30319
< Installed .NET Frameworks >
.NET FW 2.0 SP 2 (CLR:2.0)
.NET FW 3.0 SP 2 (CLR:2.0)
.NET FW 3.5 SP 1 (CLR:2.0)
.NET FW 4.5.1 (CLR:4.0)
draai je Win 8.1 of Win 8 ?
http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... ing-system
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
-
- Usenet: Spotnet
Ik had hetzelfde probleem, ik heb op mijn oude computer de map spotnet gekopieerd en op de nieuwe gezet en de oude map verwijderd en daarna spotnet uitgevoerd als administrator. Gelukkig deed hij het weer succes. Bdw ik gebruik eweka