Hehe, ik heb zelf sunnyusenet dus ik wil dat ook weten
Ik heb een eigen usenet client gemaakt die heeft daar geen last van. Ik kwam er als snel achter dat er dubbele posts waren en die kiep ik er dan automatisch uit. Zou spotnet ook moet doen. Maar ik vermoed dat de maker (Dragix) niets meer doet aan spotnet.
Even getest, er zitten nu dubbele in tm. 16-6-2014. Ik weet niet wat sunnyusenet met hun bestanden doet dat dit fenomeen optreedt. Frapant is wel dat de dubbele er pas bij komen na 8 dagen.
Mag niet van Blauwbek, maar het is zoals ik aangeef.
eerste reactie en de tijd en datum staan goed, sluit Spotnet af en als ik Spotnet weer opstart en kijk bij de reactie die ik net gegeven heb dan staat er 1 jan 01:00.
En dat dus bij elke reactie die ik geef, en dat zijn er nogal wat op een dag
Nou ja, ik zou wel willen weten of die nou ook weer een foutje van sunnyusenet is ....
In ieder geval zijn er meerdere reacties zonder datum. In het bericht staat dan wel een datum, maar helemaal achteraan als laatste headers. Zo ook een foutje van spotnet kunnen zijn.
Spotlite geeft de datum WEL goed weer.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.