API Spotweb werkt niet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
tipru
Answers: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: UPC

Re: API Spotweb werkt niet

Bericht door tipru »

Oke bedankt!

Zelf heb ik toevallig de oplossing gevonden. In CP verwees ik door naar server/spotweb?page=newznabapi zoals ook in onderstaande link is aangegeven. Ik heb daar server/spotweb/ van gemaakt en nu werkt het.

https://github.com/spotweb/spotweb/wiki ... b-Provider

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Klopt, staat verkeerd in de wiki of is op basis van een oudere versie. Gebruik zelf http://localhost/spotweb/ (alleen localhost/spotweb/ werkt ook) i.c.m. de standaard .htacces die staat in de spotweb map.

Momenteel staat er standaard geen .htacces meer in de Spotweb map.
De .htacces die voorheen standaard beschikbaar was (kan gemaakt worden met bijvoorbeeld Notepad+):

Code: Selecteer alles

<IfModule mod_rewrite.c>
	RewriteEngine on  
	RewriteCond %{REQUEST_URI} !api/  
	RewriteRule api/?$ index.php?page=newznabapi [QSA,L]  
</IfModule>

Langhart
Usenet: Easyusenet
Internet: Ziggo

Bericht door Langhart »

Hi, ik heb ook het probleem na installatie op mij DS213 dat mijn Open Base Dir not empty is. Spots ophalen lukt wel, maar vanuit CP krijg ik steeds een timout. Ik heb mijn open_basedir leeg gehaald en apache herstart, maar krijg nog steeds dezelfde time-outs bij CP. Heeft iemand suggesties wat ik nog kan doen om mijn api catch te versnellen? Thanks!

-------------------------

UPDATE (2):

Heb naast het instellen van een openDNS op mijn Syno een ander script in de .htaccess gezet wat het lijkt op te lossen. Voor een volgende met dit probleem:

Code: Selecteer alles

RewriteEngine on
RewriteCond %{REQUEST_URI} !api/
RewriteRule ^api/?$ index.php?page=newznabapi [QSA,L]
[/s]

Na deze updates 2 films kunnen binnenhalen met CP; daarna weer als vanouds de timeout error in de logs... :crazy: Iemand nog suggesties hoe ik dit kan oplossen?

Mickroz
Website Team Leider
Usenet: Tweaknews
Internet: Delta
Contacteer:

Bericht door Mickroz »

mocht je de oplossing op github nog niet hebben gezien, of voor de mensen die niet op github zitten zijn er 2 oplossingen.
overstappen naar de refactor branch van spotweb.
of
https://github.com/spotweb/spotweb/comm ... 3eb11fa5a4

Let op dit zal niet meer worden veranderd in de normale spotweb branch op github, dit is in de refactor branch al wel veranderd.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer