Moderator: Moderator Team
dat is een speculatie. maar ik ben wel benieuwdArtifex schreef:Tja...blijkbaar heeft samsung nu toch ook gekozen om voor de galaxy s3 een ander materiaal te kiezen, namelijk keramiek met alluminium body.Ben benieuwd.
http://www.samsunggalaxys3.nl/keramiek- ... oegelicht/
De discussie is ontstaan toen apple fanboys begonnen met roepen dat alle apple producten beter zijn als de bestaande producten.Ep Woody schreef:Waarom altijd de eeuwige discussie tussen verschillende kampen?
Je kunt zeggen wat je wil, maar de fabrikanten van de huidige smartphones/tablets maken prima producten. De verschillen tussen beide is niet levensgroot. De een gebruikt plastic, de ander heeft een mooi dashboard, en de derde heeft "extreem" hoge resolutie schermen. Je kiest wat je zelf het fijnst vindt werken, en het beste bij jouw smaak past.
Apple moet je complimenteren voor het gebruiksvriendelijk maken, en het creeren van een grote markt voor smartphones. In de tijd van Windows Mobile was het allemaal net niet. Google/Android hebben slim gereageerd en kunnen goed concurreren met Apple.
De vraag of een Apple (iPhone, iPad, Mac(book)) te duur is, dat blijft een andere discussie. Apple levert deftige producten, met goede specs, maar ook met een stevige prijs. Echter een "gewone" laptop, met vergelijkbare specs, kost ook een hoop geld. Daarnaast, doordat Apple weinig modellen uitbrengt, hebben ze weinig last van concurrentie in hun eigen markt.
Ik ben absoluut geen fanboy, laat staan dat ik 1000 euro over heb voor een macbook...
Nog even dit:Carnifex schreef:Oftewel, je hebt niks aan een iPhone behalve als je dat hele ding veranderd.
Oftewel, alles wat je met een smartphone met Android out-of-the-box kan kun je niet met een iphone tenzij je hem jailbreaked..
Nee, iPhone, goed product hoor.
Maar als je nu zegt dat jailbreaken eigenlijk helemaal niet nodig is en zelfs overbodig in de meeste gevallen, waarom zijn er dan 100 goede redenen om het wel te doen? Vind 100 redenen nogal overtuigend.Artifex schreef:De iphone is zonder jailbreak ook al super uitgebreid, de aanpassingen die je met tweaks kan doen is echt persoonlijk en dikwijls overbodig.Sommige tweaks zoals sbsettings zijn erg handig en voor sommigen onmisbaar.Maar heb ondertussen vernomen dat er een kans in zit dat dit meegenomen wordt in een toekomstige ios update.
Dus dat een iphone zonder jailbreak waardeloos is vind ik niet juist.
Natuurlijk is het bij android eenvoudiger om software uit onbekende bronnen te installeren, maar we gaan er even van uit dat je je apps/games koopt.
Verder moet je je android smartphone/tablet ook rooten als je volledige wijzigingen van interface wilt doen en het rooten is moeilijker als een jailbreak voor ios.