µSpot
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Re: µSpot
De bestandsnaam wordt tegenwoordig helaas niet meer meegegeven in de headers. Wat je wel kunt doen is de meegestuurde NZB (van een spot) parsen, daar staat het dan weer wel in.
Over de groepen, ik zou het gewoon doen. Ook al is het een optionele keuze, het zit er dan in ieder geval in.
Over de groepen, ik zou het gewoon doen. Ook al is het een optionele keuze, het zit er dan in ieder geval in.

-
Hey,Carnifex schreef:De bestandsnaam wordt tegenwoordig helaas niet meer meegegeven in de headers. Wat je wel kunt doen is de meegestuurde NZB (van een spot) parsen, daar staat het dan weer wel in.
Super bedankt voor je antwoord!
Zal dan wel het Article Parsen voor de juiste data + NZB bestand.
Grtzz
-
- Usenet: cheapnews.eu
- Internet: KPN
Mijn wens/visie van µSpot:
Wat zou het geweldig lekker zijn om vanaf de bank met mijn Galaxy S Plus Android phone even te kijken in de µSpot app naar nieuwe spots, vervolgens gewenste nzb-tjes downloaden en die naar de NZB map van Sabnzbd op mijn pc kunnen zenden alwaar Sabnzb (of grabit) dit zelf oppakt en gaat downloaden.
Wordt dat mogelijk ? Morgen klaar a.u.b. ?

Wat zou het geweldig lekker zijn om vanaf de bank met mijn Galaxy S Plus Android phone even te kijken in de µSpot app naar nieuwe spots, vervolgens gewenste nzb-tjes downloaden en die naar de NZB map van Sabnzbd op mijn pc kunnen zenden alwaar Sabnzb (of grabit) dit zelf oppakt en gaat downloaden.
Wordt dat mogelijk ? Morgen klaar a.u.b. ?

-
Het lijkt erop dat dit programma nog in alpha fase is. Waarschijnlijk komt er eerst een Windows versie en daarna een Android, Mac OSX en Linux versie. Het kan nog wel even duren voordat er een beta versie voor Android word uitgebracht.
[off-topic]
De maker van Spotplanet wilt een Android applicatie maken en zoekt nog ontwikkelaars.
Er zijn ook plannen voor het ontwikkelen van een API.
Er is ook een verzoek gedaan voor een "Android versie (voor spotlite 2.0?)".
edit: De applicatie voor Android is uitgebracht. Bij genoeg animo en donaties i.v.m. de kosten van het iOS-dev account á $99 komt er ook een iOS versie. Verdere informatie staat op de site van de maker.
[off-topic]
[off-topic]
De maker van Spotplanet wilt een Android applicatie maken en zoekt nog ontwikkelaars.
Er zijn ook plannen voor het ontwikkelen van een API.
Er is ook een verzoek gedaan voor een "Android versie (voor spotlite 2.0?)".
edit: De applicatie voor Android is uitgebracht. Bij genoeg animo en donaties i.v.m. de kosten van het iOS-dev account á $99 komt er ook een iOS versie. Verdere informatie staat op de site van de maker.
[off-topic]