Ik laat dit verder over aan jullie
weer downloaden newsleecher
Moderator: Moderator Team
-
Artifex
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 50
Re: weer downloaden newsleecher
Sorry, dit bedoelde ik niet, maar ik las: dit heb ik gedaan en zag dat het weer als vanouds ging. alleen geeft hij nu error occurred aan ...dus ik vermoede dat dit probleem bij spotnet lag.
Ik laat dit verder over aan jullie
Ik laat dit verder over aan jullie
-
Wheaten
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 111
Re: weer downloaden newsleecher
je mag gerust advies geven, graag zelfs.
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
carlabrandaris
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2011, 09:21
- Leeftijd: 59
- Contacteer:
Re: weer downloaden newsleecher
MariaK schreef:Hallo carla,
Wil je eens controleren of je de film op je computer wel zonder haperen kunt afspelen? Bv met VLC mediaplayer?
ja hoor op de computer is de film prima .
-
Wheaten
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 111
Re: weer downloaden newsleecher
dan denk ik dat je dvd speler aan vervanging toe is?
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
carlabrandaris
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2011, 09:21
- Leeftijd: 59
- Contacteer:
Re: weer downloaden newsleecher
Brambo schreef:Sorry, dit bedoelde ik niet, maar ik las: dit heb ik gedaan en zag dat het weer als vanouds ging. alleen geeft hij nu error occurred aan ...dus ik vermoede dat dit probleem bij spotnet lag.
Ik laat dit verder over aan jullie
hij geeft error aan als ik via newsleecher download.
niet via spotnet.
de reden dat ik dat downloaden via newsleecher weer wilde doen omdat ik dat gewent was en ook de films kon nakijken en kon reparen via quickpair.
-
carlabrandaris
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2011, 09:21
- Leeftijd: 59
- Contacteer:
Re: weer downloaden newsleecher
wheaten schreef:dan denk ik dat je dvd speler aan vervanging toe is?
mischien 3 jaar.
-
Wheaten
- Berichten: 838
- Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Locatie: Brabant
- Leeftijd: 111
Re: weer downloaden newsleecher
ja maar op de pc geen errors en via dvd speler wel?
denk dat de speler op is
denk dat de speler op is
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Artifex
- Berichten: 668
- Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 50
Re: weer downloaden newsleecher
Zodra je je dvd gebrand hebt, moet je deze eens afspelen met je pc(power dvd oid).
Als hij daar prima afspeelt moet je niet verder zoeken he.
Ik zou voor een divx speler gaan of een bluray speler, die zijn het meest compatiebel.
Succes
Als hij daar prima afspeelt moet je niet verder zoeken he.
Ik zou voor een divx speler gaan of een bluray speler, die zijn het meest compatiebel.
Succes
-
carlabrandaris
- Berichten: 7
- Lid geworden op: 12 jun 2011, 09:21
- Leeftijd: 59
- Contacteer:
Re: weer downloaden newsleecher
hallo, ik had nog een divx speler staan en warempel daar deed de film het wel op.
de reden dat ik een andere dvdspeler gebruikte was dat toen niet alle films op de divx afspeelde .
wel orginele films maar niet alle gebrande films.
hopelijk dat tie nu wel alle films afspeeld.
hee allemaal hardstikke bedankt voor jullie hulp. ga vanavond lekker de film afkijken.joeppieeeeee
de reden dat ik een andere dvdspeler gebruikte was dat toen niet alle films op de divx afspeelde .
wel orginele films maar niet alle gebrande films.
hopelijk dat tie nu wel alle films afspeeld.
hee allemaal hardstikke bedankt voor jullie hulp. ga vanavond lekker de film afkijken.joeppieeeeee

