Ervaringen & Discussie: XLNed

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

gerstr
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: XLNed

Bericht door gerstr »

nee - het probleem is dat je nooit het wachtwoord zomaar in servers.xml kan typen ivm encryptie van je wachtwoord door Spotnet.

Dus in spotnet moet je je wachtwoord invullen en dan even de geencrypte versie kopieren als dat nog nodig is!

Topicstarter
Ep Woody
Leeftijd: 41

Bericht door Ep Woody »

Je kan proberen om het wachtwoord nog te resetten of laten veranderen. Ik heb ergens dat dat een oplossing was.
wanneer je via mijn xlned een wachtwoord reset doet, ontvang je een email met daarin alle benodigde informatie zoals account naam, wachtwoord, readernummer, en poort nummer.

Ga hiervoor naar mijn xlned rechtsboven in beeld. Log in met je email adres en je bijbehorend wachtwoord. Achter je account zie je reset staan. Klik daarop, plaats vervolgens een vinkje bij "ja stel mijn wachtwoord op nieuw in". Als het goed is ontvang je nu een email met de gegevens

Door dit te doen vang je een aantal dingen op.

1. je gebruikt een verkeerd wachtwoord.
2. je gebruikt een verkeerde accountnaam
3. het account is vast gelopen (kan wel eens)
Bron: XLNed forum moderator.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

bimbam2
Usenet: Tweaknews
Internet: Telfort Glasvezel
Leeftijd: 61

Bericht door bimbam2 »

Voor het uploaden van spot zou ik dit eens proberen, ik heb het zelf nog niet geprobeerd omdat ik niks te spotten heb om dit moment.
<Server Type="Uploads" Server="upload.xlned.com" Username="JOUW GEBRUIKERSNAAM" Password="JOUW WACHTWOORD" Port="563" SSL="1" Connections="1" />

Verder loopt het bij mij via XL-ned als een zonnetje op SSL met port 563

Topicstarter
Ep Woody

Bericht door Ep Woody »

Die server gebruik je ook om reacties achter te laten.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

bimbam2
Usenet: Tweaknews
Internet: Telfort Glasvezel
Leeftijd: 61

Bericht door bimbam2 »

Ep Woody schreef:Die server gebruik je ook om reacties achter te laten.
Dat werkt met deze instelling!

Balletje

Bericht door Balletje »

Hallo Allen,

Ik heb het volgende probleem; Bij het aanmelden geeft die het volgende weer:

Kan geen verbinding maken met de server: Een verbindinspoging is
mislukt omdat de verbonden party niet correct heeft geantwoord na een bepaalde tijd, of
de gemaakte verbinding is mislukt omdat de verbonden host niet heeft geantwoord 81.200.64.52:119

Mijn profider (payserver) is XLned, maar ik krijg het gewoon maar niet voor elkaar om het draaiende te krijgen!

Iemand een oplossing?

bezoeker

Bericht door bezoeker »

ik kan met xlned gewoon downloaden

a028751
Usenet: XLned
Leeftijd: 69

Bericht door a028751 »

Volgens mij gaat dat niet met het paswoord in de servers.xml te zetten,denk dat deze gecodeerd is want ik zie mijn paswoord daar niet zelfde in, probeer gewoon prog op te starten en bij invullen kies je niet voor xlned maar voor anders en vervolgens vul je jou xlned gegevens in, zo heb ik dat gedaan en werkt prima

Goofke
Usenet: XLned
Internet: OBN

Bericht door Goofke »

Ook ik heb problemen met spotnet icm XLned.
Ik kan wel de spots zien en downloaden.
Maar het lukt me niet om een spot aan spotnet toe te voegen.
Ik krijg dan de 404 melding dat de server niet gevonden zou zijn....
Ik heb al contact gehad met XLned, maar het enige wat die konden doen was me een niet wachtwoord geven.

Mijn servers.xml ziet er zo uit:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader1.xlned.com" Username="mijn gebruikersnaam" Password="mijn wachtwoord" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader1.xlned.com" Username="mijn gebruikersnaam" Password="mijn wachtwoord" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
  <Server Type="Uploads" Server="upload.xlned.com" Username="mijn gebruikersnaam" Password="mijn wachtwoord" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>

Psion

Bericht door Psion »

Silverbullet verwees ons vandaag dat op de storingspagina van XLned het volgende bericht stond.
Corruption of header data
6 July 2011, 21:36:00 CEST (+0200) - Problem
Due to corruption a large portion of our header data has been lost. This problem has been fixed, but unfortunately we were unable to recover our header data. Our header database is currently rebuilding, and will grow day by day back to the old level. Downloading through NZB files remains unaffected by this slowdown. We're working hard on getting the header database up to date again. Our sincere apologies for any inconvenience this might cause.

source: http://www.xlned.com/status/
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer