Spottarr (Spotweb alternatief voor integratie met Arrs)

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.

Topicstarter
spottarr
Answers: 0

Spottarr (Spotweb alternatief voor integratie met Arrs)

Bericht door spottarr »

Uit mijn eigen frustratie met het krijgen van goede spotnet zoekresultaten in de bekende *Arr applicaties (Sonar, Radarr, Prowlarr etc.) via Spotweb heb ik Spottarr gemaakt.

Omdat ik zelf vooral media beheer via de bekende *Arr applicaties leek het me wel handig om een applicatie te hebben die Spotnet indexeert en direct beschikbaar stelt aan deze applicaties via het newznab protocol.
Spotweb kan dit ook, maar heeft een aantal issues:
- De zoekresultaten vallen tegen omdat de index niet geoptimaliseerd is voor zoeken via Newznab
- De applicatie voelt nogal verouderd en eigenlijk heb ik de UI niet nodig, alles wordt namelijk via de *Arrs aangestuurd.

Dus ik presenteer: Spottarr, een spotnet client en index specifiek voor integratie met andere *Arrs, opgezet om makkelijk te draaien in een docker container zonder al te veel extra configuratie.

Na de applicatie zelf al een tijdje te gebruiken en het gebruik door anderen ook langzaam te zien toenemen leek het me een goed idee om het bestaan ervan hier ook eens te delen.

https://github.com/Spottarr/Spottarr

UsenetDude
Answers: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Contacteer:

Re: Spottarr (Spotweb alternatief voor integratie met Arrs)

Bericht door UsenetDude »

Bedankt voor het delen. Komt er ook nog een synology package?
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer