Browser not supported
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 jul 2025, 19:27
- Usenet: Eweka
- Internet: Delta
Browser not supported
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Delta
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Defender
Met welk programma download je?: Intern SabNZB
Wanneer begon je probleem?: Direct na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb een nieuwe PC en daarop Spotnet ge??nstalleerd in Windows 11. Bij het openen van een link in de post naar een .html pagina krijg ik de foutmelding:
Browser not supported
You are using an outdated browser which is no longer supported
Op mijn oude PC vorige week, ook op Windows 11 werkte het nog prima. Mogelijk komt dit omdat op de nieuwe installatie Internet Explorer niet meer ge??nstalleerd staat?
Ik zag in een ander topic een verwijzing naar een .reg file, maar die oplossing werkt niet. Heeft iemand nog idee??n behalve gebruik te maken van de externe browser?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.1.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: Delta
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Defender
Met welk programma download je?: Intern SabNZB
Wanneer begon je probleem?: Direct na installatie
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb een nieuwe PC en daarop Spotnet ge??nstalleerd in Windows 11. Bij het openen van een link in de post naar een .html pagina krijg ik de foutmelding:
Browser not supported
You are using an outdated browser which is no longer supported
Op mijn oude PC vorige week, ook op Windows 11 werkte het nog prima. Mogelijk komt dit omdat op de nieuwe installatie Internet Explorer niet meer ge??nstalleerd staat?
Ik zag in een ander topic een verwijzing naar een .reg file, maar die oplossing werkt niet. Heeft iemand nog idee??n behalve gebruik te maken van de externe browser?
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Geen antwoord gegeven
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Re: Browser not supported
Tja, Spotnet zal gebruik maken van internet explorer om html weer te geven, als die er niet is gaat het natuurlijk fout.
De meest simpele oplossing is natuurlijk de oplossing die ik dus niet mag geven...
De meest simpele oplossing is natuurlijk de oplossing die ik dus niet mag geven...
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!
https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 jul 2025, 19:27
- Usenet: Eweka
- Internet: Delta
Re: Browser not supported
Dit betekent dat iedereen hier last van gaat krijgen begrijp ik?
Je zou denken dat het aangepast moet worden in de programmatuur? Internet Explorer is toch al een paar jaar end of life.
OK, dan kan ik daar niet op wachten, bedankt voor je reactie.
Je zou denken dat het aangepast moet worden in de programmatuur? Internet Explorer is toch al een paar jaar end of life.
OK, dan kan ik daar niet op wachten, bedankt voor je reactie.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1424
- Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Re: Browser not supported
dat ".reg file" is voor Spotnet v 1.9.0.8 (x32)M-a-d-m-a-n schreef: 10 jul 2025, 19:29 Ik zag in een ander topic een verwijzing naar een .reg file, maar die oplossing werkt niet. Heeft iemand nog idee??n behalve gebruik te maken van de externe browser?
Voor Spotnet v 1.9.1.1 (x64) kun je onderstaande reg setting proberen:
Code: Selecteer alles
Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Main\FeatureControl\FEATURE_BROWSER_EMULATION]
"Spotnet.exe"=dword:00002af9
ref: FEATURE Browser Emulation
Spotnet Classic gebruik een IE-component: ieframe.dll, C:\Windows\System32\ (op 64-bit systemen ook in C:\Windows\SysWOW64)M-a-d-m-a-n schreef:Mogelijk komt dit omdat op de nieuwe installatie Internet Explorer niet meer ge??nstalleerd staat?
ieframe.dll controleren op aanwezigheid?
Kopieer onderstaande code:
Code: Selecteer alles
# Controle
$paths = @(
"$env:windir\System32\ieframe.dll", # 64-bit DLL op 64-bit Windows
"$env:windir\SysWOW64\ieframe.dll" # 32-bit DLL op 64-bit Windows
)
foreach ($path in $paths) {
if (Test-Path $path) {
Write-Output "ieframe.dll gevonden op: $path"
} else {
Write-Output "ieframe.dll NIET gevonden op: $path"
}
}
Klik op Windows PowerShell
Plak het script en druk op Enter.
Wat krijg je terug?
Ref: Does any body know if ieframe.dll will be removed due to IE11 retirement
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)