Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Spotnet Classic 1.9.0.9
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Caiway
Re: Spotnet Classic 1.9.0.9
@mesa57 met sabnzb spelen de bestanden vooralsnog wel af. Bedankt voor de tip!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Topics answered: 1
- Usenet: XS News
- Internet: Ziggo
GrabIt is ook oud net als vele andere programma's. Dat gaat niet altijd lekker met hoe de downloads tegenwoordig worden verwerkt. Maar gelukkig is het probleem inmiddels opgelost aan jouw kant.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 10
Verholpen in Spotnet Classic 1.9.1.0 -> SABnzbd v4.3.3hanshendrix schreef: ↑12 jul 2024, 15:01Ik dacht dat ik toch al vanalles heb doorgegeven aan je inclusief afbeeldingen. En ik niet alleen. Vandaag geprobeerd om de nieuwe versie te installeren, dat is gelukt en nu krijg ik de melding PROPAGATING, maar wer terug naar de oude versie.
Verholpen in Spotnet Classic 1.9.1.0-> Bugfixes: SQLite bibliotheek & xml list url's automatisch opnieuw invoeren.MikeGSM schreef: ↑15 jun 2024, 10:59 Helaas veel foutmeldingen bij het opstarten: (standaard installatie dmv update)
Getresponse exception
The remote name could not be resolved: 'is.qd'
Exceptie schrijven xml list
Object reference not set to instance of object
Getresponse exception
The remote name could not be resolved: 'is.qd'
Exceptie schrijven xml list
Object reference not set to instance of object
En de oude filters geven geen resultaten meer...Code: Selecteer alles
<Spotnet> <Filter Name="Spotnet" Image="\Images\cf\tagspot.gif"><![CDATA[cat=1]]></Filter> <Filter Name="Nieuw" Image="\Images\new2.ico"><![CDATA[rowid > [SN:NEW] and cat <> 9]]></Filter> <Filter Name="Laatste 24 uur" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 86400 ) and cat <> 9]]></Filter> <Filter Name="Laatste 7 dagen" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 604800 ) and cat <> 9]]></Filter> <Filter Name="Laatste 14 dagen" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 1209600 ) and cat <> 9]]></Filter> <Filter Name="Laatste maand" Image="\Images\today.ico"><![CDATA[date > ( [SN:DATE] - 2629744 ) and cat <> 9]]></Filter> <Filter Name="Beeld" Image="\Images\cf\tagbeeld.gif"><![CDATA[cat = 1]]></Filter> <Filter Name="DVD" Image="\Images\cf\dvd.png"><![CDATA[cats MATCH '(1a3 OR 1a10) OR (6a3 OR 6a10)']]></Filter> <Filter Name="Bluray" Image="\Images\cf\bray.png"><![CDATA[cats MATCH '1a6 OR 6a6']]></Filter> <Filter Name="HD/Overige" Image="\Images\cf\hd.png"><![CDATA[cats MATCH '(1a2 OR 1a1 OR 1a0 OR 1a9 OR 1a14 OR 1a15) OR (6a2 OR 6a1 OR 6a0 OR 6a9 OR 6a14 OR 6a15)']]></Filter> <Filter Name="Erotiek" Image="\Images\cf\taggero.gif"><![CDATA[cat=9]]></Filter> <Filter Name="Erotiek 2" Image="\Images\18.gif"><![CDATA[cats MATCH '9d80']]></Filter> <Filter Name="Boeken/Afbeeldingen" Image="\Images\cf\tagbooks.gif"><![CDATA[cat = 5]]></Filter> <Filter Name="Muziek" Image="\Images\cf\tagmuziek.gif"><![CDATA[cat = 2]]></Filter> <Filter Name="Spellen" Image="\Images\cf\taggames.gif"><![CDATA[cat = 3]]></Filter> <Filter Name="Applicaties" Image="\Images\cf\tagapps.gif"><![CDATA[cat = 4]]></Filter> </Spotnet>
Verholpen in Spotnet Classic 1.9.1.0 -> Bugfixes: SQLite bibliotheekJazzySOB schreef: ↑13 jun 2024, 22:00 Vanavond 1.9.0.9 geïnstalleerd en helaas werken mijn filters niet meer.
Geen probleem dacht ik, maak ik ze gewoon opnieuw aan.
Maar helaas krijg ik geen enkel zelf gemaakte filter werkend, resulterend in een leeg scherm.
Als ik bijvoorbeeld een filter wil aanmaken voor Lossless Muziek en ik bij Formaat alle compressed formaten uitvink behalve FLAC, WAV, EAC, ik dus een leeg scherm krijg terwijl in de default filters de FLAC posts er wel gewoon tussen staan, maar dan met Mp3 e.d. door elkaar.
Hetzelfde met Films wanneer ik Films HD wil aanmaken en ik bij Formaat bijvoorbeeld DVD5 en DVD9 uitvink. Dan is er niks meer zichtbaar. In het default filter wel, maar dan staan alle formaten door elkaar.
Waarom werkt geen enkel zelf aangemaakt filter meer? In de vorige versie werkte dit prima.
Verholpen in Spotnet Classic 1.9.1.0MyLittlePony schreef: ↑24 jun 2024, 22:08 Beste Allemaal,
Vanavond van 1.9.0.8 naar 1.9.0.9 gegaan.
Alles leek goed te gaan echter downloaden via het tabblad werkt niet meer.
Krijg eerst foutmeldingen dat de Api key niet goed is in Sabnzb.
Dit heb ik kunnen fixen. Daar download hij nu.
Maar als ik op download klik via het groene pijltje krijg ik melding : De externe server heeft een fout geretouneerd: (403) niet toegestaan.
Al lopen spelen met de Api machtigingen. Helaas werkt dat niet.
Ben weer terug naar de oude versie. Hoop dat jullie het kunnen vinden. Na 2 uur geef ik het op
Hoe zet je trouwens die melding uit dat er een nieuwe update is? Zou wel handig zijn....
Verholpen in Spotnet Classic 1.9.1.0 -> Bugfixes: SABnzbd password errorAmo schreef: ↑28 jun 2024, 17:36 Ik heb nu, voor zolang het niet werkt, 1.9.0.8 als 'portable' op mijn PC gezet, en die werkt wel gewoon met zelfde inloggegevens voor newsreader. Alleen moet ik daar altijd bij downloaden via bewerken/provider nogmaals ' Verbinden' anders mislukt downloaden. Dat was ' vroeger' niet met SpotNet 1.9.0.8, maar blijkbaar is er ergens iets veranderd waardoor dat nu wel moet? Ook dat lees ik in dit topic bij berichten van andere gebruikers ook dat zij dat ook hebben.
Direct na downloaden van een spot mislukt dan het aanmelden blijkbaar waardoor je nog een keer extra via 'bewerken/provider' moet verbinden. Maar in 1.9.0.9 helpt dat ook niet.
Spotnet (Classic) 1.9.1.0
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)