Spotnet posten

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Lon
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

Spotnet posten

Bericht door Lon »

Wanneer ik een post toevoeg plaats ik natuurlijk ook een foto van de film, serie, tijdschrift. Wat ik prettig vind is dat als ik een post zie in Spotnet als downloader zijnde de foto vergroot wordt zodra je met de muis over de foto gaat. Vooral bij tijdschriften is dat soms nodig zodat je pagina goed kunt lezen. Vraag is waar moet de foto die je plaatst bij de toevoegen van een post aan voldoen wil dat vergroten gebeuren. Bij de meeste spots die ik toevoeg gebeurt dat nl. niet. Wat doe ik verkeerd?

mvg

Harper
Moderator Team Lid

Re: Spotnet posten

Bericht door Harper »

Ik weet niet hoe groot die foto is die je gebruikt... Die moet om te kunnen vergroten natuurlijk bij het uploaden al groter zijn dan de foto die je in eerste instantie ziet in Spotnet. Kwestie van uitproberen denk ik wat de gewenste grootte moet zijn.
Spotnet Classic 1.9.1.0 of ouder traag met opstarten?
Geef bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist dan onderstaande url's in!

https://spotlist.store/spotnet/whitelist.xml
https://spotlist.store/spotnet/blacklist.xml

tdoubleyou
Usenet: xsusenet.com
Internet: telenet

Bericht door tdoubleyou »

Ik zou na gebruik van al enkele jaren ook eens iets posten op Spotnet. Ik ben al enkele dagen aan het proberen maar het lukt me niet.
Wat doe ik verkeerd ? Ik gebruik Quickpar een Powerpost en doe alles wat in een handleiding staat, behalve versta ik niet wat ik moet invullen bij het Powerpost (Camelsysteem) waar staat: "Omschrijving" met als codes $1-$2 en "$F" yEnc ??? wat moet men daar juist invullen ???
HELP HELP thanks

tdoubleyou

Nergens vindt ik nog een recente handleiding op internet van : Hoe posten op Spotnet Wie kan me helpen
Dank bij voorbaat

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

tdoubleyou schreef: 10 jul 2024, 07:42 Ik zou na gebruik van al enkele jaren ook eens iets posten op Spotnet. Ik ben al enkele dagen aan het proberen maar het lukt me niet.
Wat doe ik verkeerd ? Ik gebruik Quickpar een Powerpost en doe alles wat in een handleiding staat, behalve versta ik niet wat ik moet invullen bij het Powerpost (Camelsysteem) waar staat: "Omschrijving" met als codes $1-$2 en "$F" yEnc ??? wat moet men daar juist invullen ???
HELP HELP thanks
ngPost gebruiken (laatste versie is nu v4.16), par/rar bestanden worden automatisch aangemaakt + NZB bestand.

Ondersteuning SSL verbindingen (Powerpost SSL verbindingen niet mogelijk).
Handleiding ngPost: https://www.snelrennen.nl/ngpost/
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

tdoubleyou

Dank u, zal doit eens uitproberen
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer