Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Verzoek... GOT
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: KPN
Hallo iedereen,
Indien deze post hier niet mag staan, graag aangeven waar dan wel
Ik ben zelf al uren hiermee bezig geweest om 1 serie te downloaden.. Eerst lukte het aardig, maar nu gaat alles mis
Nu is mijn vraag kan iemand GAME OF THRONES op spotnet zetten ( met NL SUB )
Graag ALLE seizoenen, indien mogelijk 1 seizoen per post ivm ruimte..
alvast heel erg bedankt !!!!
Indien deze post hier niet mag staan, graag aangeven waar dan wel
Ik ben zelf al uren hiermee bezig geweest om 1 serie te downloaden.. Eerst lukte het aardig, maar nu gaat alles mis
Nu is mijn vraag kan iemand GAME OF THRONES op spotnet zetten ( met NL SUB )
Graag ALLE seizoenen, indien mogelijk 1 seizoen per post ivm ruimte..
alvast heel erg bedankt !!!!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Moderator Team Lid
- Topics answered: 10
Re: Verzoek... GOT
spot-net.nl is geen verzoek forum!
Nergens op dit forum kun je een verzoek plaatsen, deze voorwaarden heb je ook geaccepteerd met het aanmaken van een account voor het spot-net.nl/forum
Het is niet toegestaan een Usenet spot/post verzoek (REQ) te plaatsen op dit forum.
rules#regel-1t
rules#regel-2c
rules#regel-3c
Nergens op dit forum kun je een verzoek plaatsen, deze voorwaarden heb je ook geaccepteerd met het aanmaken van een account voor het spot-net.nl/forum
Het is niet toegestaan een Usenet spot/post verzoek (REQ) te plaatsen op dit forum.
rules#regel-1t
rules#regel-2c
rules#regel-3c
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: KPN
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all