hardnekkige foutmelding maximaal aantal verbindingen
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Moderator Team Lid
Re: hardnekkige foutmelding maximaal aantal verbindingen
Ja, maar als spotnet er 1 in gebruik heeft mag SabNzbd er maar 2 gebruiken en niet 3.
Nu zeg je dat je foutmelding bij het starten van een download krijgt ?
Nah ok, maar kijk dan eens vlug welke verbindingen je ziet ten tijde van de foutmelding.
Nu zeg je dat je foutmelding bij het starten van een download krijgt ?
Nah ok, maar kijk dan eens vlug welke verbindingen je ziet ten tijde van de foutmelding.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
melding blijft na een minuut of zo komen. Hij heeft het nog helemaal niet gedaan.
(
bij de foutmelding sluit de spotnet verbinding de SABnzbd verbinding blijft in de lijst zoal in het screenshot.
De foutmelding komt dus nadat ik een spot aanklik om te openen dus kom niet eens bij het scherm om te downloaden.

bij de foutmelding sluit de spotnet verbinding de SABnzbd verbinding blijft in de lijst zoal in het screenshot.
De foutmelding komt dus nadat ik een spot aanklik om te openen dus kom niet eens bij het scherm om te downloaden.
-
- Moderator Team Lid
Het lijkt net of KPN niet meer dan 1 verbinding toestaat. Kaart dat eens aan bij hun helpdesk.
-
- Usenet: kpn
- Internet: kpn
nou helpdesk wist eerst niet eens wat nieuwsgroepen waren hihi
Maar zoals ik al vaker had gelezen doorverwezen naar het forum dus daar nu een bericht geplaatst.
dus afwachten....
Maar zoals ik al vaker had gelezen doorverwezen naar het forum dus daar nu een bericht geplaatst.
dus afwachten....