wie kan mij helpen spotnet weer aan de gang te krijgen
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:00
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
wie kan mij helpen spotnet weer aan de gang te krijgen
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: heb 1.7.6 opnieuw geinstalleerd
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ziggo internetbeveiligingsinds jan 2015
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: officieel 120 dagen geleden maar heb het niet meer gebruikt. ik heb per ongeluk spotnet verwijdert en opnieuw geinstalleerd. ik krijg nu de hele tijd de melding 502. of als ik ziggo kies gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen terwijl dit scherm eerst leeg was
Geef een beschrijving van je probleem: toen ik geen gegevens had verwijderd laadde hij geen nieuwe spotnet meer.. data is van langer dan 120 dagen geleden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd
op internet gezocht.. maar ik weet niet meer wat ik moet doen om spotnet aan de gang te krijgen
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: heb 1.7.6 opnieuw geinstalleerd
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: ziggo
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ziggo internetbeveiligingsinds jan 2015
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: officieel 120 dagen geleden maar heb het niet meer gebruikt. ik heb per ongeluk spotnet verwijdert en opnieuw geinstalleerd. ik krijg nu de hele tijd de melding 502. of als ik ziggo kies gebruikersnaam en wachtwoord moet invullen terwijl dit scherm eerst leeg was
Geef een beschrijving van je probleem: toen ik geen gegevens had verwijderd laadde hij geen nieuwe spotnet meer.. data is van langer dan 120 dagen geleden
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd
op internet gezocht.. maar ik weet niet meer wat ik moet doen om spotnet aan de gang te krijgen
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: wie kan mij helpen spotnet weer aan de gang te krijgen
Probeer c:\programdata\spotnet leeg te maken en alles opnieuw in te stellen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:00
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
Re: wie kan mij helpen spotnet weer aan de gang te krijgen
waar kan ik dat precies verwijderen
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2015, 19:35] --
ik voer de provider ziggo in.
maar hiervoor moest ik altijd gebruikersnaam en wachtwoord leeglaten.. nu geeft hij aan dat ik deze wel dien in te vullen.. hoe krijg ik spotnet weer aan het werken dan
-- [bericht automatisch samengevoegd - 21 jan 2015, 19:35] --
ik voer de provider ziggo in.
maar hiervoor moest ik altijd gebruikersnaam en wachtwoord leeglaten.. nu geeft hij aan dat ik deze wel dien in te vullen.. hoe krijg ik spotnet weer aan het werken dan
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Re: wie kan mij helpen spotnet weer aan de gang te krijgen
Zie dit http://www.spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=3&t=2824 bericht en dan iets naar onder scrollen.
En voor ziggo moet je wel je gebruikersnaam en paswoord invullen.
En voor ziggo moet je wel je gebruikersnaam en paswoord invullen.
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 18 jan 2015, 21:00
- Usenet: Ziggo
- Internet: Ziggo
Re: wie kan mij helpen spotnet weer aan de gang te krijgen
ik heb contact opgenomen met ziggo er was iets mis met hun instellingen spotnet laad nu eindelijk wel weer
bedankt voor de moeite
bedankt voor de moeite
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 1862
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03