kan geen reacties plaatsen

Moderator: Moderator Team


liawi
Berichten: 10
Lid geworden op: 09 sep 2011, 18:04
Answers: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo

Re: kan geen reacties plaatsen

#21

Bericht door liawi »

Hallo MariaK:

Het probleem is opgelost,ik had Avast Internet Security op de computer staan,deze heb ik vervangen door Avast Antivirus Pro,ik heb in Avast bij Realtime schilden/Mail schild/Expertinstellingen/Scan Newsgroup Berichten uitgevinkt,en alles werkt nu prima.Deze instellingen had ik ook staan bij Avast Internet Security maar daar werkte het niet en bij Avast Antivirus Pro werkt alles wel.Ik hoop dat andere hier ook iets mee kunnen.Bedankt voor het meedenken.

Grts: liawi

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Answers: 0

Re: kan geen reacties plaatsen

#22

Bericht door ManiaK »

Nou mooi, graag gedaan en bedankt voor het melden dat het is opgelost.
De aanhouder wint! :clap:
Bedankt voor je reactie, inderdaad misschien zijn er andere mensen die hun voordeel ermee kunnen doen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer