Problemen met windows live mail
Moderator: Moderator Team
-
Problemen met windows live mail
Ik heb afgelopen donderdag Spotnet gedownload en sinds dien kan ik geen mail meer ontvangen.
ik heb windows live mail en als ik op verzenden/ontvangen druk geeft deze aan dat er geen nieuwe mail is.
nu heb ik vanaf mijn werkmail een mailtje gestuurd en hierop kreeg ik een foutmeling terug, maar op mijn huismail staan geen foutmeldingen.
ik kan wel mail versturen maar niet ontvangen.
Weet iemand van jullie een oplossing hiervoor
alvast bedankt voor de info
mvg,
Ivo
ik heb windows live mail en als ik op verzenden/ontvangen druk geeft deze aan dat er geen nieuwe mail is.
nu heb ik vanaf mijn werkmail een mailtje gestuurd en hierop kreeg ik een foutmeling terug, maar op mijn huismail staan geen foutmeldingen.
ik kan wel mail versturen maar niet ontvangen.
Weet iemand van jullie een oplossing hiervoor
alvast bedankt voor de info
mvg,
Ivo
-
- Usenet: Supernews
- Internet: Ziggo Z3
Re: Problemen met windows live mail
Ik denk niet dat dit gerelateerd is aan spotnet..
Staan je instellingen nog wel goed in de live mail ?
Probeer anders even de instellingen opnieuw te configureren en op te slaan. (of anders het account helemaal te verwijderen en opnieuw aan te maken)
Staan je instellingen nog wel goed in de live mail ?
Probeer anders even de instellingen opnieuw te configureren en op te slaan. (of anders het account helemaal te verwijderen en opnieuw aan te maken)

-
Re: Problemen met windows live mail
de instellingen heb ik al opnieuw ingevoerd.
misschien heeft het ook niet met spotnet te maken hoor, maar spotnet is het laatste wat ik gedownload had.
ivo
misschien heeft het ook niet met spotnet te maken hoor, maar spotnet is het laatste wat ik gedownload had.
ivo