Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

mazda.323
Answers: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

Bericht door mazda.323 »

Roelio61 schreef:Ik heb alle discussies over Eweka gevolgd en alle oplossingen gebruikt, maar ik krijg steeds dezelfde melding:
502 authentification failed.
Mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn echt goed ingevoerd, en gecheckt!
Wie weet er nog een oplossing?
spotnet programma zet je password in het server.xml bestand om in een andere code deze code moet je ook weer gebruiken in het server.xml

Verlaag het aantal verbindingen sls je spotnet en bv grabit hebt aanstaan mag je max te samen aan je max verbindingen komen, niet meer.

boko111

Bericht door boko111 »

Heeft er iemand sinds de aankondiging dat ftd stop ook het idee dat bij eweka de snelheid laag is? normaak down load ik met 2500 KB/s en nu met 300 KB/s of kom het omdat spotnet geinstalleerd is? (wat niet draait op dit moment)

FlipM0d3

Bericht door FlipM0d3 »

Roelio61 schreef:Ik heb alle discussies over Eweka gevolgd en alle oplossingen gebruikt, maar ik krijg steeds dezelfde melding:
502 authentification failed.
Mijn gebruikersnaam en wachtwoord zijn echt goed ingevoerd, en gecheckt!
Wie weet er nog een oplossing?
Ik heb een oplossing lekker naar Astraweb gaan :D
Heb vandaag me inlog gehad en is 2x sneller dan Eweka.
Had met Eweka 6.5mb & Astraweb nu over de 12mb en dan
gebruik ik niet eens al mijn connecties want dat houd mijn hd niet bij. :oops: :lol:
En met jaar abbo ben je nog goedkoper ook.
En heeft en retentie tot begin 2010 eind 2009 inplaats van Eweka 12-02-2011.
Ben tot nu toe blij en heb met Spotnet ook geen problemen.
Kijk even deze maand aan als alles zo blijft laat ik me Eweka deze maand aflopen en neem ik
een jaar Astraweb.

Braindamage

Bericht door Braindamage »

FlipMOd3, ik heb met Eweka gewoon de max. download van mijn Internet Provider, maar dan wel met de losse Sabnzbd.

Als je in Spotnet alle 8 connecties van Eweka kiest heb je kans op problemen (?) omdat de header sectie ook een lijntje nodig heeft.
Ik heb alle gegevens ingesteld als ehhh die rus zeg maar :) en het werkt gewoon.
Als alternatief werd elders een andere provider genoemd (Lightning ...) voor EUR 2,50 per maand, alleen iets kortere retentie.

Mickroz
Website Team Leider
Usenet: Tweaknews
Internet: Delta
Contacteer:

Bericht door Mickroz »

Posten
Om te posten in een discussiegroep dient u de volgende gegevens in te voeren:

Serveradres: post.eweka.nl
Poort: 119
Uw gebruikersnaam en wachtwoord.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.

mazda.323

Bericht door mazda.323 »

boko111 schreef:Heeft er iemand sinds de aankondiging dat ftd stop ook het idee dat bij eweka de snelheid laag is? normaak down load ik met 2500 KB/s en nu met 300 KB/s of kom het omdat spotnet geinstalleerd is? (wat niet draait op dit moment)
Zelf heb nu ik bij spotnet Mijn internet provider ingegeven (ziggo)
En dan ook bij het programma spotnet bij Bewerken > downloadknop > NBZ-openen ingegeven.
Afbeelding

Hierdoor opent dan mijn download programma bv grabit en download dan het bestand met eweka.
Downloaden gaat dan ook 100x sneller dan dat je via Spotnet zelf download en spotnet werkt ook goed. :D ;)\

Voor en nadeel van deze instelling.
Het grote voordeel is dat met Ziggo de reacties 1000x sneller laden dan met Eweka.
Het enige nadeel hier van is dat ik post na een bepaalde datum niet kan zien/openen.
Laatst gewijzigd door mazda.323 op 19 feb 2011, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.

FlipM0d3

Bericht door FlipM0d3 »

Braindamage schreef:FlipMOd3, ik heb met Eweka gewoon de max. download van mijn Internet Provider, maar dan wel met de losse Sabnzbd.

Als je in Spotnet alle 8 connecties van Eweka kiest heb je kans op problemen (?) omdat de header sectie ook een lijntje nodig heeft.
Ik heb alle gegevens ingesteld als ehhh die rus zeg maar :) en het werkt gewoon.
Als alternatief werd elders een andere provider genoemd (Lightning ...) voor EUR 2,50 per maand, alleen iets kortere retentie.
Ja dat dacht ik ook met Eweka dat ik de max download had.
Maar zoals je zei heeft Eweka maar 8 connecties en
met Astraweb heb je er 20.
Ik gebruik er maar 14 en heb al over de 12mb download + dan houd nog net me hd het schrijven bij. :oops: :lol:
Als ik de volle 20 gebruik zit ik denk op de 15 á 16mb download.
Wat ik nog al raar vind is dat ik dan maar met Eweka 6.5mb download heb??
Komt denk omdat je maar 8 connecties heb en maar een max download heb per connectie?
Ik zou het verder ook niet weten. retentie van Astraweb is 915 dagen dus beter dan Eweka.

dennizvdv

Bericht door dennizvdv »

Ik heb sinds gisteren avond nog maar 1/3 van mijn download snelheid over..
Iemand hier ook last van?

mazda.323

Bericht door mazda.323 »

dennizvdv schreef:Ik heb sinds gisteren avond nog maar 1/3 van mijn download snelheid over..
Iemand hier ook last van?

Dat ligt niet aan Eweka maar aan het programma Spotnet zelf als je ook via spotnet download.
;)

Zelf heb nu ik bij spotnet Mijn internet provider ingegeven.
( als je ook ziggo hebt zie dan hier voor de juiste instellingen in Spotnet > viewtopic.php?f=16&t=336#p3450 )
En dan ook bij het programma spotnet bij Bewerken > downloadknop > NBZ-openen ingegeven.
Afbeelding

Hierdoor opent dan mijn download programma bv grabit en download dan het bestand met eweka. (Wel je Eweka gegevens ingeven bij je download programma ingeven)
Downloaden gaat dan ook 100x sneller dan dat je via Spotnet zelf download en spotnet werkt ook goed. :D ;)

Voor en nadeel van deze instelling.
Het grote voordeel is dat met Ziggo de reacties 1000x sneller laden dan met Eweka.
Het enige nadeel hier van is dat ik post na een bepaalde datum niet kan zien/openen.

Wil je toch perse ook Downloaden met het programma Spotnet een je neent de lage downloadsnelheid voor lief ach kijk dan hier > voor de juiste instellingen in Spotnet voor Eweka >viewtopic.php?f=16&t=88&p=2530#p2530
Laatst gewijzigd door mazda.323 op 19 feb 2011, 18:17, 1 keer totaal gewijzigd.

dennizvdv

Bericht door dennizvdv »

Nee ik download met newsbin. Gisteren nog 30 Mbps nu slechts 14 Mbps. :(
Very strange yes.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer