Stuur zo snel mogelijk je skin in!
Skin ontwerp wedstrijd
Moderator: Moderator Team
-
Cootje81
Re: Skin ontwerp wedstrijd
Ik denk dat ik het niet haal. vandaag heb zeker geen tijd door die fgeestdag.
Want moet nog wat aanpassen etc.. Maar denk niet dat ik het afkrijg.. We zullen wat ik vanavond kan doen...
-
Deleted User 7399
Wenst je veel succes!Cootje81 schreef:Ik denk dat ik het niet haal. vandaag heb zeker geen tijd door die fgeestdag.Want moet nog wat aanpassen etc.. Maar denk niet dat ik het afkrijg.. We zullen wat ik vanavond kan doen...
-
Ep Woody
- Leeftijd: 42
Re: Skin ontwerp wedstrijd [Sluit 1 Mei!]
Offtopic verplaatst naar de prullenbak.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Tony_Almeida
- Usenet: ItelligentWondernews
- Internet: Ziggo
Leuk om dit te lezenChillManager schreef:Let op: Jullie hebben minder dan 12 uur de tijd om je Skin klaar te maken, laat deze kans niet liggen, dat zou zonde zijn
Hoopt [you] z'n/haar skin te zien
Author of Aqua Filter Buttons & Diamond theme voor Spotnet.
-
Deleted User 7399
Dan zien we je danTony_Almeida schreef:Leuk om dit te lezenChillManager schreef:Let op: Jullie hebben minder dan 12 uur de tijd om je Skin klaar te maken, laat deze kans niet liggen, dat zou zonde zijn
Hoopt [you] z'n/haar skin te zienMaar ik heb het de laatste tijd druk gehad en helemaal met dat mooie weer! Misschien dat ik mijn buttons ook voor Spotlite maak/omzet. Maar ik wil eerst een volgende update voor Spotnet maken.
-
Gup
- Algemeen Manager
- Usenet: 👀
- Internet: ???
- Leeftijd: 50
jajajajajaja, ik ben nog bezig met dat ding
Alleeen als je tig keer je systeem kan herinstallen door die #%*&^^&%$ hacks op mijn netwerk, ben ik ook mijn eerste skin kwijt geraakt, ba 3 weken etteren ben ik eidelijk van dat gezeur af & my work will complete
Alleeen als je tig keer je systeem kan herinstallen door die #%*&^^&%$ hacks op mijn netwerk, ben ik ook mijn eerste skin kwijt geraakt, ba 3 weken etteren ben ik eidelijk van dat gezeur af & my work will complete
-
Deleted User 7399
SuccesGup schreef:jajajajajaja, ik ben nog bezig met dat ding![]()
-
Wheaten
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 111
Gup schreef:jajajajajaja, ik ben nog bezig met dat ding![]()
Dus morgen af? LOL
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
Gup
- Algemeen Manager
- Usenet: 👀
- Internet: ???
- Leeftijd: 50
wheaten schreef:Gup schreef:jajajajajaja, ik ben nog bezig met dat ding![]()
Dus morgen af? LOL
Was dat maar waar