Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

hoe tevreden ben je over je usenet provider?

Ik ben héél tevreden en raad deze bij iedereen aan!
41
59%
Ik ben tevreden maar zou deze niet persee willen aanraden.
10
14%
Ik heb geen mening.
6
9%
Ik ben niet tevreden met de snelheid, maar wel met de compleetheid.
2
3%
Ik ben niet tevreden met de compleetheid, maar wel met de snelheid.
8
12%
Ik ben algeheel niet tevreden met mijn (huidige) provider.
2
3%
HAX wat een @$%^%&%@&^! bedrijf! verspilling van mn internetverbinding!
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen: 69

ruud.niet
Usenet: pureusenet
Internet: telfort

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

Bericht door ruud.niet »

Zit bij 5eurousenet met hun eigen vpn
Maar ben niet echt tevreden meer met deze server en vpn, het laatste half jaar is zowat 80% niet compleet te krijgen.
En de vpn is instabiel, regelmatig valt deze gewoon weg en de client is behoorlijk buggy.
Helaas heb ik een blunder begaan door een lange termijn deal te maken met die vpn dus zit er nu nog 3 jaar aan vast
De betaling van de usenet gaat stug door maar op support vragen krijg ik totaal geen reactie en alle problemen die ik meld word totaal geen reactie op gegeven. Het enige wat ik krijg is totale radio stilte.
Er is veel beloofd maar tot dusver word er weinig waargemaakt, overigens is de 5euro misleidend, want het kost gewoon een stuk meer.
Bijvoorbeeld usenet kost 7.50 per maand en de vpn 7 per maand, dus de naam heeft niets met de prijs te maken dat was puur om mensen te lokken.

Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.

Nietes
Usenet: 5eurousenet
Internet: Ziggo

Re: Hoe tevreden ben je over je usenetprovider?

Bericht door Nietes »

Ik zit al jaren bij 5 Euro Usenet en ik zou geen andere meer willen. Pas nog een 2 series van een post van 4 jaar geleden zonder problemen binnen gehaald en ook met andere die al wat ouder zijn geen problemen

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer