Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

✓ ANSWERED Spotnet Classic 1.9.0.8

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

dj.bas.d
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 nov 2023, 21:05
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: pluryn

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#741

Bericht door dj.bas.d »

waar kan ikken spotnet classic 1.9.0.8 downloaden


stuur mijn een linkje van 1.9.08 download
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#742

Bericht door mesa57 »

Zie mijn post.

Muurbloem26#
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jan 2024, 14:15
Reputation: 0
Usenet: kpn
Internet: kpn

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#743

Bericht door Muurbloem26# »

Krijg steeds err 500
Heb al een abonnement maar als ik er niet meer op kan dan betaal ik net meer
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#744

Bericht door Harper »

Voor Spotnet hoef je niet te betalen en ik dacht dat een KPN server gratis was...

zie topic: viewtopic.php?f=1&t=9017
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml

GWieland
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 mar 2024, 10:08
Reputation: 0
Usenet: 5 Euro Usenet
Internet: Ziggo

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#745

Bericht door GWieland »

Goedemiddag, sinds een paar dagen heb ik grote problemen met de Spotnet Classic v1.9.0.8 versie. Nadat de applicatie is opgestart (duurt wel erg lang) lijkt e.e.a. normaal en goed te werken totdat ik de NZB knop aanklik...op dat moment komt er een pop-up schermpje dat in een loop lijkt te komen, wachtend op de feitelijke download....na een behoorlijk lange tijd komt er opnieuw een pop-up schermpjes dat zegt dat de Sabnzbd geblokkeerd is...ik gebruik Spotnet al jaren en dit heb ik nog nooit meegemaakt. M.b.v. Sportnet Removal kit heb ik alles eraf gehaald en een een schone installatie gedaan maar helaas het probleem persisteert...iemand die mij zou kunnen helpen met het identificeren van het probleem en met name het implementeren van de oplossing voor dit probleem...Alvast geweldig bedankt. Mvg.
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#746

Bericht door mesa57 »

Het schijnt dat virusscanners de laatste tijd los gaan op sabnzbd. Probeer de hele spotnet folder uit te zonderen van de scanner.
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#747

Bericht door Harper »

Het trage opstarten van Spotnet kan ook nog worden veroorzaakt omdat de linkjes naar de black/whitelists niet goed meer zijn.
Voor de juiste linkjes zie hieronder of bij https://www.spot-net.nl/forums/viewtopi ... 396#p68396
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml

SpotterSince2
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2024, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#748

Bericht door SpotterSince2 »

Sinds een week ongeveer starten de downloads niet meer. Nieuwe spots worden wel ingeladen in het overzicht en zijn up to date. Maar zodra je naar het tabblad downloads gaat, dan komt de balk 'Downloads starten'voor lange tijd in beeld. Met als resultaat dat de downloads niet starten of spotnet vastloopt.

Ik heb SabNZB 4.2.3 geinstalleerd. Dat leek even te werken, want plots startten de downloads wel weer. Maar vandaag weer hetzelfde probleem. Ik denk dat het een probleem is met Sabnzbd. Ik heb ook geprobeerd om Sabnzbd en gerelateerde bestanden in de spotnet map te vervangen door bestanden van de nieuwe Sabnzbd versie, maar dit werkt ook niet.
Mijn Spotnet versie is 1.9.08 (32 bits) De 32 bits versie van Sabnzbd wordt niet vertrouwd door mijn windows en is niet te installeren. De 64 bit versie van Sabnzbd is wel te installeren maar ik krijg Spotnet er niet mee aan de praat. Ik heb GrabIt geprobeerd als alternatief, maar wat een verschrikkelijk programma is dat.

Weet iemand hoe ik spotnet weer aan de praat krijg?
Gebruikersavatar

Topicstarter
mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#749

Bericht door mesa57 »

Het handigste is om de download van nzb's te doen in een folder die door sabnzbd in de gaten wordt gehouden (watch folder).

SpotterSince2
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mar 2024, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: KPN

Re: Spotnet Classic 1.9.0.8

#750

Bericht door SpotterSince2 »

Dank voor het snelle antwoord. Ik krijg de downloads echt niet meer aan de praat in spotnet. Ik download nu los nzbs en zet die dan zelf in sabnzb. Dat werkt wel gewoon.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer