Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Welkom in ISP Thuisproblemen

Al je vragen over modem/router instellingen, bekabeling, usersettings, mail instellingen, modem activatie procedures enz enz, kan je hier stellen.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 49

Welkom in ISP Thuisproblemen

#1

Bericht door Gup »

Beste leden,

Via deze rubriek kunnen jullie alle support aanbieden & vragen omtrent thuisproblemen met de internetverbinding, thuisnetwerk, routers & modems ( & switches) (alles in 1 pakketten TV/Internet/Telefoon).

Wij bieden dit forum aan om meerdere redenen,

1 Door hier een uitgebreide rubriek van te maken, kunnen jullie sneller & goedkoper (denk maar aan de 0900 nummers van ISP's) aan een oplossing komen voor bv :

De activatie procedure van uw modem (provider afhankelijk)
Portforwarding met de router/modem van uw provider.
Wifi storingen, vragen hierover, gebonden aan de router/modem van uw Internet Provider (ISP)
U kunt tevens uw ervaringen delen omtrent settings van deze modems/routers van uw provider.
Telefonie via kabel/adsl/fiber/vdsl kan uiteraard ook via dit topic behandeld worden.

Instellingen van uw modem/router kunnen hier ook opgevraagd worden (overzicht in aanmaak), of stel regelrecht te vraag over de betrokken modem (ISP gebonden).

Vragen over bv QoS, Flatrate, firewall settins, VOIP settings kunt u ook hier stellen.

Bandbreedte (bandwith) problemen, intervals etc etc, kortom werkelijk alles waarvan u denkt.... : Dit is een probleem bij mijn internetprovider.. juist díe vragen kunnen hier terecht!

Uiteraard doel ik wél op provider gebonden modems & routers, voor de overige aangekochte routers hebben wij een andere rubriek aangemaakt welke u hier kan vinden.

2 Op deze manier hopen wij ook de ISP op onze manier wat tegemoet te komen, gezien de soms overdreven lange wachttijden in te perken, zodat ook bij de isp de boel vlotter doorloopt.


Echter heb ik een verzoek bij het vragen van support/hulp, zouden jullie zo duidelijk mogelijk willen omschrijven, wat er aan de hand is, met welk merk & type modem/router zijn er problemen, en vooral niet te vergeten... welke ISP (internet Service Provider. bv Ziggo/KPN/XS4ALL/Alice/TELE2, etc etc)

Wij hopen dat iedereen veel nuttige info gaat plaatsen & ophalen, en uiteraard wensen wij iedereen veel plezier in deze rubriek ;)

MVG
Gup
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Spot-net.nl Forums : Disclaimer