Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaring & Discussie EasyUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Algemeen Manager
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Leeftijd: 49
Ervaring & Discussie EasyUsenet
Zo dan zal ik de eerste topic maar maken ...
Mijn ervaring met EasyUsenet , is vanaf begin af aan niet erg positief, ongeldige ssl certificaten zijn bij mij vaak de boosdoener, omdat een hoop apps dit wel vereisen stap ik binnenkort over ..
Ook de beloofde snelheden kan ik niet halen bij EasyUsenet , terwijl ik dat via Giganews wel kan behalen
EasyUsenet komt niet verder dan ongeveer 70 mbit
Giganews tikt wel de 100Mbit aan , & geen gezeur met de ssl , nadeel van giganews is dat hij voor je hobby gewoonweg te duur kan zijn
Daarom heb ik daar een block account
Mijn ervaring met EasyUsenet , is vanaf begin af aan niet erg positief, ongeldige ssl certificaten zijn bij mij vaak de boosdoener, omdat een hoop apps dit wel vereisen stap ik binnenkort over ..
Ook de beloofde snelheden kan ik niet halen bij EasyUsenet , terwijl ik dat via Giganews wel kan behalen
EasyUsenet komt niet verder dan ongeveer 70 mbit
Giganews tikt wel de 100Mbit aan , & geen gezeur met de ssl , nadeel van giganews is dat hij voor je hobby gewoonweg te duur kan zijn
Daarom heb ik daar een block account
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
Re: Ervaring & Discussie EasyUsenet
Het ssl certificaat ziet er goed uit voor: reader.easyusenet.nl
De server post.easyusenet.nl word niet vermeld in het ssl certificaat.
Beide server adressen komen bij het ipnummer 94.232.116.89 uit.
De server post.easyusenet.nl word niet vermeld in het ssl certificaat.
Beide server adressen komen bij het ipnummer 94.232.116.89 uit.