Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Menu 2.0.0.105

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Rob1706
Berichten: 28
Lid geworden op: 12 jan 2012, 12:27
Reputation: 0
Usenet: SnelNl
Internet: 3BB

Menu 2.0.0.105

#1

Bericht door Rob1706 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0.0.105
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: SnelNl
Welke Internet Provider heb je?: 3BB
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset Smart Security 8
Met welk programma download je?: SnelNl
Wanneer begon je probleem?: Vandaag. Overigens heb ik niet Windows 8.1 als OS maar Windows 10. Deze keuzemogelijkheid wordt echter niet vermeld.
Geef een beschrijving van je probleem: Heb vanochtend per abuis BEELD verwijderd uit menu. Nieuwe filter Films opgevoerd maar dan wordt niet met een cijfer achter Films gemeld of er nieuwe spots zijn. Kan uiteraard wel op Films klikken en zien of er nieuwe spots zijn maar vroeg mij af hoe dit komt.
Tevens blijf ik het jammer vinden dat bij BEELD -TV SERIES alleen genre Televisie wordt getoond. Ik wil graag zien of het actie , oorlog, sciencefiction enz. is zodat ik al een voorselectie kan maken. Moet nu elke titel aanklikken om te zien waar het over gaat.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb geprobeerd om 2.0.0.105 opnieuw te installeren. Gedownload via Mega.nz maar opnieuw installeren ho maar.
Schone installatie: Nee
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer