Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

probleem bij serie downloaden

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Juuleke73
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2012, 11:34
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: upc

probleem bij serie downloaden

#1

Bericht door Juuleke73 »

Hoi, ik download redelijk veel, alle formaten van dvd 5, 9, Divx, HD en ik zet alles op usb stick en draai af op mediaplayer van LG.
Nu is het zo dat als ik een serie download, bijv DVD 1 waar 4 afleveringen op staan, ik alleen de eerste afl kan kijken?? Kan dit liggen aan video-TS? die serie stond er nl alleen in video-TS en kan ik video-ts omzetten naar iets anders?
Ik snap dit dus echt niet?? :crazy: :crazy: :crazy:
Lijkt me geen spotnetprobleem, dus verplaatst!
- MariaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

asenegawa
Berichten: 213
Lid geworden op: 13 feb 2011, 18:07
Reputation: 0
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP
Locatie: Valley of the Sun

Re: probleem bij serie downloaden

#2

Bericht door asenegawa »

Vermoedelijk ligt dit aan het 'geweldige' keuze menu dat bepaalde up-groepen gebruiken.
Het komt bijvoorbeeld steeds vaker voor dat ook multi format dvd spelers in dit menu vastlopen of op een dergelijk menu leesfouten geven.
Je kunt om dit probleem te voorkomen het beste aparte serie afleveringen downloaden en bekijken (bijvoorbeeld in MKV formaat).

Wil je dan toch van de MKV's een verzameldvd met meerdere afleveringen en met een keuze menu maken dan gebruik je bijvoorbeeld ConvertX to DVD.
Gebruik daarbij dan de meest simpele menuafbeelding in dit programma en meestal is dit al voldoende om storingsvrij menu-gestuurde verzameldvd's te bekijken.
Het omzetten van 4 MKV afleveringen met menu naar een DVD kost (afhankelijk van je computer) een 1/2 uur tot 2 uurtjes

Verder is het uiteraard ook mogelijk om het DVD formaat om te zetten naar bij voorbeeld MKV.
Google maar eens op convert DVD to MKV.
Echter wanneer het 'geweldige' keuze menu de fout veroorzaakt dan is dat na omzetting vaak nog steeds zo.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

Topicstarter
Juuleke73
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2012, 11:34
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: upc

Re: probleem bij serie downloaden

#3

Bericht door Juuleke73 »

hmm tja echt raar dat ik het alleen bij die heb maar...ik ga zeker uitproberen wat je geadviseerd hebt, is de moeite waard.
In elk geval bedankt voor de moeite van antwoorden !!!!

Groetjesss
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer