Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Ervaringen & Discussie: Ziggo
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 933
- Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
- Reputation: 0
- Locatie: Omgeving Apeldoorn
- Leeftijd: 40
Ervaringen & Discussie: Ziggo
Server: news.ziggo.nl
Poort: 119
Inlognaam: Het emailadres van je hoofdaccount, incl domeinnaam (spotlite@ziggo.nl bv)
Haalt de gegevens van de laatste 130 dagen ongeveer op.
Snelheid is prima.
Poort: 119
Inlognaam: Het emailadres van je hoofdaccount, incl domeinnaam (spotlite@ziggo.nl bv)
Haalt de gegevens van de laatste 130 dagen ongeveer op.
Snelheid is prima.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Berichten: 22
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:10
- Reputation: 0
- Locatie: N-Brabant
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Ow ok dat wist ik niet, ik heb mijn Eweka payserver, ik zal van ziggo zelf is proberen, thx
-
- Berichten: 4
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 21:34
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Krijg steeds fout de netwerkhost heeft de verbinding verbroken
klik ik configuratie oke haald ie de spot
heb het bekeken met spotlite
klik ik configuratie oke haald ie de spot
heb het bekeken met spotlite
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:21
- Reputation: 0
-
- Berichten: 933
- Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
- Reputation: 0
- Locatie: Omgeving Apeldoorn
- Leeftijd: 40
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Ziggo verbreekt de verbinding na 30 sec of 60 sec. Dit is korter dan volgens de officiele regels hoort. Dit zou pas na 120 sec moeten zijn. Spotlite haalt iedere 119 seconden de nieuwe spots op, om zo de verbinding actief te houden. Helaas gaat dat niet goed bij Ziggo. Vandaar dat het soms een tijdje duurt voordat hij de spots ophaalt.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Berichten: 14
- Lid geworden op: 02 mar 2011, 13:21
- Reputation: 0
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Ik krijg deze melding ook bij het openen van een spot. Dit lukt schijnbaar vaak ook niet binnen de gestelde tijd
-
- Berichten: 94
- Lid geworden op: 10 mar 2011, 15:11
- Reputation: 0
- Internet: ziggo
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Ik heb ook duidelijk het zelfde probleem met Ziggo, heb hier contact over opgenomen en zij zeggen dat het niet bij hun kan liggen???
Zij lieten mij een speedtest doen en de modem resetten en noem maar op, op de speed test had ik wel de download snelheid die ik moet halen.
Maar hij stopt bij het downloaden steeds en spingt dan op 0.
Zij lieten mij een speedtest doen en de modem resetten en noem maar op, op de speed test had ik wel de download snelheid die ik moet halen.
Maar hij stopt bij het downloaden steeds en spingt dan op 0.
-
- Algemeen Manager
- Berichten: 1722
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
- Reputation: 3
- Usenet: 8 diverse
- Internet: ???
- Locatie: Deep Ocean
- Leeftijd: 49
Re: Ervaringen & Discussie: Ziggo
Beste Jethea,Jethea schreef:Ik heb ook duidelijk het zelfde probleem met Ziggo, heb hier contact over opgenomen en zij zeggen dat het niet bij hun kan liggen???
Zij lieten mij een speedtest doen en de modem resetten en noem maar op, op de speed test had ik wel de download snelheid die ik moet halen.
Maar hij stopt bij het downloaden steeds en spingt dan op 0.
Misschien dat je hier je oplossing uit kan halen?
viewtopic.php?f=16&t=336&start=50#p27499
We horen het graag van je