Onderwerp over de download Spotnet Improver
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: PowerNews
- Internet: Alice
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telfort
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver
fschuurman schreef:hier moet ik mijn ID zien? Ben benieuwd
Lees dit eerst, want zo achterhaal je je eigen ID.
Op regel 19/20 zie je <CustomHTML></CustomHTML> staan. Vervang dat door onderstaande code, en vul bij <jouw-id> jouw eigen ID in (zonder de haakjes).
Je ID achterhaal je door een reactie onder mijn spot te plaatsen en met je muis op je naam te gaan staan. Zie je geen ID? Lees stukje bij veelgestelde vragen.
<CustomHTML><script type="text/javascript">
var eigenid = "<jouw-id>";
</script>
<script type="text/javascript" src="http://haatmij.nl/jij/spotnet/spotnetim ... CustomHTML>
Sla het bestand op en herstart Spotnet.
-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Lees het FAQ gedeelte van de Instructiesfschuurman schreef:hier moet ik mijn ID zien? Ben benieuwd
-
Ik hoop dat spotnet-improver zelf ook een beetje improved ? Op dit moment laden de spots in een wit scherm, om even later (20sec) gewoon te verschijnen. Heeft te maken met slechte bereikbaarheid van de server waar spotnet-improver gebruik van maakt denk ik !
-
Er bestaat ook een applicatie dat het script op je computer zet zodat je voor de werking niet meer afhankelijk bent van de server.masutrix schreef:Ik hoop dat spotnet-improver zelf ook een beetje improved ? Op dit moment laden de spots in een wit scherm, om even later (20sec) gewoon te verschijnen. Heeft te maken met slechte bereikbaarheid van de server waar spotnet-improver gebruik van maakt denk ik !
Zoek op spotnet naar: "Spotnet Improver local v1.1" gespot door Ypsos of door Krukas.
Je kunt dan tevens middels een setup programma zelf ID's aan je persoonlijke black- white list toevoegen.
-
Het toevoegen van id's aan de black- whitelist via de setup/config is vanaf versie 1.2Krukas schreef:Je kunt dan tevens middels een setup programma zelf ID's aan je persoonlijke black- white list toevoegen.

@Krukas: Niet stiekum al dingen gaan verklappen

-
Ik ben er al zo aan gewoon dat ik dacht dat het ook al met 1.1 mogelijk was.Ps3udO schreef:@Krukas: Niet stiekum al dingen gaan verklappen![]()
Sorry
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: UPC
-
-
- Usenet: newsxs
- Internet: tele2