Pagina 1 van 1
Downtime site/forum
Geplaatst: 17 okt 2025, 13:25
door Mickroz
Excuses voor de downtime van de site en het forum de laatste tijd, we krijgen nogal wat http ddos uit china de laatste tijd...
Word aan gewerkt!
Re: Downtime site/forum
Geplaatst: 25 okt 2025, 12:57
door UsenetDude
Waarom niet all het verkeer buiten nederland en belgie blokkeren? Aangezien de site toch alleen in het Nederlands is. Wel met een melding vpn uitzetten enzevoort En anders op zijn minst landen zoals china en rusland blokkeren
Re: Downtime site/forum
Geplaatst: 31 okt 2025, 08:24
door Mickroz
Omdat we in het verleden wel eens nederlanders in het buitenland geblokkeerd hebben hiermee.
Maar misschien nu een vpn wat meer gemeengoed is wel iets om weer naar te kijken idd.