Support topic van jullie.
Geplaatst: 28 jun 2022, 08:00
Beste,
Ik ben Bob van Hitnews.
Ik heb vorige week contact met een van jullie gehad in de support betreft de problemen die mensen bij ons ervaren met spotnet naar aanleiding van de overgang van SSL naar TLS.
Spotnet heeft hier problemen mee met bepaalde versies, en daardoor gaat de database niet meer updaten.
Mensen komen naar ons toe wat de problemen zijn, en hoe dit op te lossen.
Opzich is dit niet heel raar, maar het wordt wel verwarrend op deze manier. Want de software is van jullie, alleen zijn een aantal versies hiervan niet up to date om hier mee om te gaan.
Een mede developer van jullie stuurde mij een bericht dat versie 1.9.0.8 wel goed zou moeten werken.
Ik had ook gevraag of dit dan kenbaar gemaakt kon worden op de hoofdpagina, en dat de link ook aangepast werd voor het downloaden onder de oranje knop. (daar staat nu nog versie 1.9.0.7)
Echter is dit nog niet gebeurt, en komen steeds meer in de problemen hierdoor.
Ook is het misschien een goed idee om in spotnet een "pushbericht" te sturen over hoe en wat. Wij zijn niet de enige provider die deze nieuwe beveiliging al hebben geimplementeerd hebben om de veiligheid te waarborgen.
Ik denk dat alle gebruikers gebaat zijn bij een goede "tutorial" hier op de site, over wat ze moeten doen om te problemen op te lossen stap voor stap.
Wij hebben wel al wat gemaakt, maar het is voor veel mensen nog heel erg onduidelijk.
En uw collega die contact met ons had gezocht, heeft gezegd dat jullie ook support zouden verlenen hierin.
Dus graag voor alle gebruikers wil ik vragen of jullie op de hoofdpagina de download link willen aanpassen in de juiste versie die "TLS" ondersteund.
Ook daar graag een bericht met een goede "tutorial" voor al jullie gebruikers zodat ze het weer draaiende kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet,
Bob Hitnews
Ik ben Bob van Hitnews.
Ik heb vorige week contact met een van jullie gehad in de support betreft de problemen die mensen bij ons ervaren met spotnet naar aanleiding van de overgang van SSL naar TLS.
Spotnet heeft hier problemen mee met bepaalde versies, en daardoor gaat de database niet meer updaten.
Mensen komen naar ons toe wat de problemen zijn, en hoe dit op te lossen.
Opzich is dit niet heel raar, maar het wordt wel verwarrend op deze manier. Want de software is van jullie, alleen zijn een aantal versies hiervan niet up to date om hier mee om te gaan.
Een mede developer van jullie stuurde mij een bericht dat versie 1.9.0.8 wel goed zou moeten werken.
Ik had ook gevraag of dit dan kenbaar gemaakt kon worden op de hoofdpagina, en dat de link ook aangepast werd voor het downloaden onder de oranje knop. (daar staat nu nog versie 1.9.0.7)
Echter is dit nog niet gebeurt, en komen steeds meer in de problemen hierdoor.
Ook is het misschien een goed idee om in spotnet een "pushbericht" te sturen over hoe en wat. Wij zijn niet de enige provider die deze nieuwe beveiliging al hebben geimplementeerd hebben om de veiligheid te waarborgen.
Ik denk dat alle gebruikers gebaat zijn bij een goede "tutorial" hier op de site, over wat ze moeten doen om te problemen op te lossen stap voor stap.
Wij hebben wel al wat gemaakt, maar het is voor veel mensen nog heel erg onduidelijk.
En uw collega die contact met ons had gezocht, heeft gezegd dat jullie ook support zouden verlenen hierin.
Dus graag voor alle gebruikers wil ik vragen of jullie op de hoofdpagina de download link willen aanpassen in de juiste versie die "TLS" ondersteund.
Ook daar graag een bericht met een goede "tutorial" voor al jullie gebruikers zodat ze het weer draaiende kunnen krijgen.
Met vriendelijke groet,
Bob Hitnews