Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Waardering

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Salvatoro
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2021, 19:17
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: T-Mobile

Waardering

#1

Bericht door Salvatoro »

Hi,,

Kan er een update gemaakt worden betreffende dat als je een spot hebt aangemaakt je ook kunt zien hoeveel x deze dan is gedownload :?:

Elke x als er iemand op de 'DOWNLOADEN' knop drukt kan dit toch geteld worden. Maakt het tevens voor de poster/spotter interessanter dat zijn haar werk ook gewaardeerd wordt en dat diegene het ook niet voor niets doet.

En hiermee kun je ook zien dat het positief is en populair waar spotnet dan weer een soort hitlijst van kan maken.

groetjes
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Mallootje
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 mar 2011, 21:04
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: xs4all
Leeftijd: 69

Re: Waardering

#2

Bericht door Mallootje »

Ik zou niet willen dat als ik op de downloadknop druk dat dit dan 'ergens' buiten mijn eigen laptop geregistreerd wordt.

Topicstarter
Salvatoro
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2021, 19:17
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: T-Mobile

Re: Waardering

#3

Bericht door Salvatoro »

van dit oogpunt niet. maar als een poster of spotter nu iets aanbrengt kan hij wel waardering krijgen om te zien dat zijn haar spot of post bijvoorbeeld al 50.000 gedownload is

CtrlAltDel
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 jun 2015, 11:16
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XS News
Internet: Ziggo

Re: Waardering

#4

Bericht door CtrlAltDel »

Voor zo ver ik weet komt er geen update meer uit voor Spotnet v2.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer