Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Contact pagina offline

Mededelingen omtrent Spot-net.nl

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Contact pagina offline

#1

Bericht door Mickroz »

Aangezien het blijkbaar moeilijk is om te lezen en ik elke dag wel een paar emails binnen krijg met vragen over abonnementen inclusief account gegevens en paswoorden (ik heb inmiddels al meerdere gratis providers, dank daarvoor.) en meerdere vragen over Spotnet/Lite/Web instellingen of download problemen, en ik geen zin heb om op dit soort vragen te reageren want hiervoor is het forum, heb ik de hele contact pagina offline gehaald.

Jammer voor de mensen die echt problemen hebben met bijvoorbeeld inloggen of registeren op dit forum, maar die kunnen contact met mij opnemen via IRC, als je naar deze pagina gaat, https://webchat.quakenet.org/?channels=spotnet en bij nickname je gebruikersnaam invult van het forum, dan kan ik vanuit daar helpen.
Let wel, ik ben niet online, dus typ "Mickroz: met hier je probleem of vraag over het forum" zonder de "" en dan krijg ik een berichtje.
Het kan soms even duren voordat ik online kan komen, maar ik lees wel altijd alle berichten die binnen komen op IRC.

Excuses voor het ongemak om via deze omweg contact te moeten maken.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer