Pagina 1 van 1
Kan Pars niet openen (Eweka icm KPN)
Geplaatst: 06 jul 2017, 10:15
door ingmar038
Goedemiddag,
Ik heb een vraag en hopelijk kan ik geholpen worden. Tot voor kort had ik totaal geen problemen met Spotnet icm Eweka en mijn provider KPN. Maar sinds gisteren, en het is nog niet opgelost, kan ik spots niet parsen. Echt werkelijk geen idee wat hieraan te doen, ben geen techneut dus heb ook geen richting hoe op te lossen.
Kan iemand mij helpen?
DANK!
Re: Kan Pars niet openen (Eweka icm KPN)
Geplaatst: 06 jul 2017, 15:38
door andrea21
Wij kunnen ook sinds afgelopen maandag met kpn niet meer downloaden dus hier het zelfde probleem als Ingmar hier boven.
Wie kan ons helpen het is op allebei de laptops die we hier in huis hebben.
Mvg
Re: Kan Pars niet openen (Eweka icm KPN)
Geplaatst: 06 jul 2017, 20:15
door mesa57
Mijn glazen bol laat niks zien.
Zonder gekheid, tenzij een kpn + eweka gebruiker de oplossing weet, kan niemand anders dan de helpdesk kpn/eweka je helpen.
Of je zelf natuurlijk.
Heb je al eens onderzocht of je uberhaupt nog verbinding krijgt met Eweka via poort 119 (non ssl) ??
En heb je eens een andere news reader uitgeprobeerd ?
Re: Kan Pars niet openen (Eweka icm KPN)
Geplaatst: 07 jul 2017, 12:38
door Ypsos
andrea21 schreef: 06 jul 2017, 15:38
Wij kunnen ook sinds afgelopen maandag met kpn niet meer downloaden dus hier het zelfde probleem als Ingmar hier boven.
Wie kan ons helpen het is op allebei de laptops die we hier in huis hebben.
Mvg
andrea21 jij gebruikt de KPN newsserver of heb je OOK Eweka?
Ingmar -> internet van KPN met newsserver Eweka.
KPN als newsserver zie:
"storing" zit in de kpn
Header Server, binaries downloaden gaat goed. Zie citaat:
Loopfiets schreef: 07 jul 2017, 12:39(bijvoorbeeld newsleecher maakt verbinding en haalt bestanden binnen).
probeer eens het volgende:
Verander bij
Bewerken /
Provider alleen de
Header Server van
textnews.kpn.nl of
text.nova.planet.nl
naar
news.kpn.nl
zie ook
https://forum.kpn.com/internet-9/spotne ... ndex1.html
Re: Kan Pars niet openen (Eweka icm KPN)
Geplaatst: 09 jul 2017, 12:22
door SynologyDude
Je kan die foutmelding ook krijgen als je een oude download client gebruikt. Dus heb je wel de laatste updates?