Pagina 1 van 1

Grabit: Unable to connect to news.sunnyusenet.com:119 (Cannot allocate socket.)

Geplaatst: 06 mar 2017, 16:58
door KellyMans2592
Hallo mensen,

Hopelijk mag ik het hier plaatsen, maar ben echt pissig, Sunny Usenet helpt geen enkele klant met hun problemen, krijg overal de melding, dat ik niet meer verbinding kan krijgen met de header server, ze dreigen mij met het verwijderen van mij op Sunny Usenet, ben er dus echt klaar mee nu!!!.
Raad iedereen af nog met Sunny Usenet in zee te gaan!!!.
Waardeloos dit!!!.
Punt is het blijkt bij mij te liggen, maar ik snap er niks van, ik deed ook een test account via Eweka, krijg hetzelfde probleem, zelfs in Grabit, maar dit x kom ik er niet uit, maar niemand wil me helpen :| :cry:
En hun klantenservice is gewoon verre van netjes te noemen, het gaat echt nergens over.
De adviezen die hun gaven, zouden anderen hier mij ook doorgeven, maar het probleem is, waar moet het in zitten?.
Want normaal gesproken, zijn er wel vaker bugs in Spotnet (ben ik bekend mee) maar Grabit heeft het altijd netjes gedaan bij mij, meestal deed ik dat uit testen, om te bekijken, of het weer eens lag bij Spotnet.
Dus conclusie is, andere keren ben ik er altijd zelf uitgekomen en dit x niet, en dan mail ik hun, en willen ze niet eens zeggen, of er allereerst bij hun iets mis zou zijn, tweede punt is, er zijn meer mensen die problemen hebben?.
Alles proberen heb ik al gedaan qua verwijderen weer opnieuw installeren en etc, heb via IOBIT dat verwijderd en weer opnieuw enz, dus al een aantal x gedaan en aantal versies geprobeerd niks werkt.
Oke nu ook Grabit opnieuw geprobeerd en dat is voor versie: 1.7.4 ook hier geeft hij weer: news.eweka.nl unable en ook voor news.sunny ook unable, dus hij blijft dat doen, en zoals aangegeven, verwijder voortaan alles via IOBIT, dus echt alles verwijderd die dan, dus als er dan fouten in zouden zitten, maakt niks uit, alle mappen en bestanden gaan er dan af, daarom snap ik er nu niks van???.
Afbeelding

Re: Ik ben klaar met Sunny Usenet!!!

Geplaatst: 06 mar 2017, 19:05
door SynologyDude
ik snap je bericht niet man man. Heel verhaal wat in 2 zinnen volgens mij ook kan. Na een paar regels was ik je al kwijt! Maar ik denk dat er iets mis is met je verbinding. Kan je Eweka wel pingen? en wat leverd een trace route op?